دانلود کتاب خواب عمو جان فئودور داستایوسکی ترجمه آلک PDF

35000تومان

پی دی اف دانلود دانلود کتاب خواب عمو جان فئودور داستایوسکی ترجمه آلک ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب خواب عمو جان فئودور داستایوسکی ترجمه آلک PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، داستان کتاب در یکى از روستا هاى دور افتاده روسیه اتفاق می افتد. زنى به نسبت هم شهریان خود ثروتمند، که با سیاست و حیله سال ها بر زنان شهر حکومت می کند، با ورود یک شاهزاده پیر تصمیم به استفاده از موقعیت برای پیشرفت خود می کند.

معرفی کتاب خواب عموجان اثر فئودور داستایفسکی ترجمه آلک

کتاب «خواب عموجان» داستانی نوشته فئودور داستایووسکی، نویسنده سرشناس اهل روسیه است. داستان این کتاب درباره طمع زنی است که می خواهد با ازدواج دخترش با مردی پیر به ثروت فراوانی دست پیدا کند. سفر شاهزاده ای پیر به نام «ک» به شهر مورداسوف، زندگی بسیاری از مردم منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد و در این میان زندگی ماریا آلکساندراونا و دختر جوانش بیش از دیگران دستخوش تغییر می شود. ماریا قصد دارد دختر زیبایش به نام زینا را به ازدواج شاهزاده پیر و بیماری که به عموجان مشهور است، درآورد.

زینا عاشق معلم فقیر مدرسه است اما ماریا اجازه ازدواج دختر زیبایش را با معلم جوان نمی دهد و به جای آن در تلاش است تا او را به عقد پیرمردی درآورد که به زوال عقل مبتلا شده است. ماریا آلکساندراونا در پی آن است تا پس از مرگ عموجان، به واسطه ازدواج دختر جوانش با او به بلندپروازی‌های خود دست پیدا کند و ثروت هنگفتی را به جیب بزند. عموجان به رغم آنکه به زینا علاقمند شده اما متوجه دسیسه ماریا می شود.

تلاش های ماریا برای ازدواج دخترش به نتیجه نمی رسد و در نهایت آن ها همه دار و ندار خود را می فروشند و از مورداسوف می روند. تا اینکه سال ها بعد سرنوشت آن ها را در سن پطرزبورگ با ماجرایی تازه آشنا می کند.
داستایووسکی «خواب عموجان» را در سال 1859 و پس از وقفه ای طولانی به چاپ رساند. کتاب نخستین بار در مجله «زبان روس» (1859، شماره 3) منشر شد. داستایووسکی کار بر روی این رمان را زمانی آغاز کرد که در اومسک در تبعید بود.

زمان دقیق نگارش آن معلوم نیست اما گفته می شود که این نویسنده بزرگ در زمان نوشتن آن مشکلات شدید مالی داشته است. داستایوفسکی درباره زمان نگارش این داستان گفته: “من آن را در سیبری نوشتم… صرفا با هدف شروع دوباره در زمینه ادبی.”

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب خود هیپنوتیزم جلد 2 کابوک PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

120 صفحه

نویسنده

فئودور داستایوسکی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب خواب عمو جان فئودور داستایوسکی ترجمه آلک PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *