دانلود کتاب جون رود باش آرش حجازی PDF

60000تومان

پی دی اف کتاب جون رود باش آرش حجازی ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

دانلود کتاب جون رود باش آرش حجازی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، در این کتاب از قصه‌ها عقاید و نظرات پائولو کوئلیو برشی عرضی در کالبدشناسی فعالیت‌های ادبی او و بازتابی زیبا از گستره‌ی آفرینش‌های این نویسنده‌ی برزیلی است.

این قطعات مسیر نگاه آفریننده را تصویر می‌کنند. و در این مسیر همچون عکس‌هایی فوری از بخش‌هایی از زندگی بر جزئیاتی از حقیقت مکث می‌کند.

جزئیاتی که تبلور فلسفه‌ی ظریف است. کسی که با همان صفای تماشای یک رود. به مشاهده‌ی هستی می‌نشیند. و بی‌تردید. با نیت آشکار کردن راز و روش‌های انسان برای پیمودن مسیر زندگی پائولو کوئلیو رسالت خود را تعریف قصه‌های انسان‌ها می‌داند.

معرفی آرش حجازی

آرش حجازی نویسنده، مترجم، پزشک، و ناشر ایرانی است. وی مدیر انتشارات کاروان و مترجم رسمی کتاب های پائولو کوئیلو به زبان فارسی می باشد.

او در 28 بهمن 1349 به دنیا آمد و فرزند دکتر جلال حجازی چهره ماندگار و استاد پیشین دانشگاه علم و صنعت تهران در رشته مهندسی و علم مواد می باشد.

او در سال 1375 از دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ التحصیل شد.موضوع تز دکترای او، «تأثیر قصه گویی در درمان اختلالات اضطرابی کودکان» بود.

در سال 1373، در بیست و چهار سالگی، با سرمایه شخصی داستان بلندی به نام اندوه ماه منتشر کرد که به علت توزیع نامناسب، با استقبال چندانی مواجه نشد.

همچنین چند داستان کوتاه و مجموعه مقالاتی مثل مقاله «لیلیت، شهبانوی شب» که بیشتر زمینه فولکلورشناسی داشت به طبع رساند، اما انتشار رمان جدید او به نام «شاهدخت سرزمین ابدیت» بود که با فروش مناسبی مواجه شد.

سه سال بعد، در سال 1376، او انتشارات کاروان را تأسیس نمود و دو سال پس از تأسیس آن، پائولو کوئلیو، نویسنده مشهور برزیلی و خالق کیمیاگر، او را مترجم رسمی آثارش به زبان فارسی معرفی کرد. آرش حجازی از جمله مترجمانی است که باترجمه اغلب آثار این نویسنده عارف مسلک برزیلی و دعوت او به ایران به شهرت رسید.

در سال 1380، او سردبیری ماهنامه فرهنگی هنری «کامیاب» را بر عهده گرفت که پس از پنج شماره انتشار، متوقف شد.

پس از «کامیاب» حجازی ماهنامه جشن کتاب را منتشر کرد که بیست شماره منتشر شد و پس از آن قالب آن تغییر کرد.او در سال 1383، ده سال پس از «اندوه ماه» رمان «شاهدخت سرزمین ابدیت» را منتشر کرد.

شاهدخت سرزمین ابدیت در سال 1384در فهرست نهایی نامزدهای جایزه «واو» و «منتقدان مطبوعات» قرار گرفت.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب ایران بین دو انقلاب یرواند آبراهامیان PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

616 صفحه

نویسنده

آرش حجازی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب جون رود باش آرش حجازی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *