دانلود کتاب پرواز تا بینهایت زندگی نامه شهید عباس بابایی علی محمد گودرزی PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب پرواز تا بینهایت زندگی نامه شهید عباس بابایی علی محمد گودرزی ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب پرواز تا بینهایت زندگی نامه شهید عباس بابایی علی محمد گودرزی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، این کتاب در سه فصل کودکی تا انقلاب انقلاب تا رشادت و رشادت تا شهادت به زندگانی رشادت‌ها و محسنات اخلاقی شهید بابایی است.

رشادت های ایشان اعم از تواضع دینداری بی ریایی و غیره از زبان همسر مادر نزدیکان و همکاران نظامی و غیرنظامی می‌پردازد. از ویژگی‌های برجسته کتاب یاد شده موجز و مفید بودن حکایت‌های متن است.

معرفی شهید عباس بابایی

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ شهید عباس بابایی، چهارم آذر 1329، در شهرستان قزوین به دنیا آمد، دوره ابتدایی را در دبستان دهخدا و دوره متوسطه را در دبیرستان نظام وفای قزوین گذراند.

در سال 1348، در حالی که در رشته پزشکی پذیرفته شده بود، داوطلب تحصیل در دانشکده خلبانی نیروی هوایی شد. پس از گذراندن دوره آموزشی مقدماتی خلبانی هواپیمای شکاری را با موفقیت به پایان رساند و پس از بازگشت به ایران، در سال 1351، با درجه ستوان دوم در پایگاه هوایی دزفول مشغول به خدمت شد.

همزمان با ورود هواپیماهای پیشرفته (F-14) به نیروی هوایی، شهید بابایی در دهم آبان ماه 1355، برای پرواز با این هواپیما انتخاب شد و به پایگاه هوایی اصفهان انتقال یافت.

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، وی گذشته از انجام وظایف روزانه، به عنوان سرپرست انجمن اسلامی پایگاه هوایی اصفهان به پاسداری از دستاوردهای انقلاب پرداخت.

شهید بابایی در هفتم مردادماه 1360 از درجه سروانی به سرهنگ دومی ارتقا پیدا کرد و به فرماندهی پایگاه هشتم اصفهان برگزیده شد. وی در نهم آذر ماه 1362، ضمن ترفیع به درجه سرهنگ تمامی ، به سمت معاونت عملیات فرماندهی نیروی هوایی منصوب گردید و به ستاد فرماندهی در تهران عزیمت کرد.

سرانجام در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه 1366 به درجه سرتیپی مفتخر شد و در پانزدهم مرداد ماه همان سال، در حالی که به درخواست‌ها و خواهش‌های پی در پی دوستان و نزدیکانش مبتنی به بر شرکت در مراسم حج آن سال پاسخ رد داده بود، برابر با روز عید قربان در حین عملیات برون مرزی به شهادت رسید.

شهید، سرلشگر خلبان عباس بابایی در هنگام شهادت 37 سال داشت. از او یک فرزند دختر به نام سلما و دو فرزند پسر به نام‌های حسین و محمد به یادگار مانده است.

شهید عباس بابایی، بزرگ مردی که در مکتب شهادت پرورش یافت؛ مجاهدی که زهد و تقوایش بسان دریایی خروشان بود و هر لحظه از زندگانیش موج‌ها دربرداشت. مرد وارسته ای که سراسر وجودش عشق و از خودگذشتگی و کرامت بود، رزمنده ای که دلاور میدان جنگ بود و مبارزی سترگ با نفس اماره ی خویش.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب اصول شیوه های نقد ادبی سید قطب PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

270 صفحه

نویسنده

علی محمد گودرزی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب پرواز تا بینهایت زندگی نامه شهید عباس بابایی علی محمد گودرزی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *