دانلود کتاب مغالطه به زبان آدمیزاد بوبنت PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب مغالطه به زبان آدمیزاد بوبنت ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

کتاب مغالطه به زبان آدمیزاد بوبنت PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، این کتاب کلاسی فشرده است که مثل منجنیق شما را به درون دنیایی پرتاب می‌کند که در آن همه ‌چیز را همان‌ طور که به واقع هست خواهید دید.

نه آن‌طور که فکر می‌کنید هست. تمرکز بو بنت در این کتاب بر مغالطه‌های منطقی است که در تعریفی ساده آشکارا خطاهایی در استدلال‌ورزی‌اند تقریباً چیزی مثل خطای دید، منتها برای ذهن. با خواندن هر مدخل، قابلیت استدلال کردن و تصمیم گرفتن ‌تان بهتر و بهتر می‌شود.

فهرست مطالب کتاب مغالطه به زبان آدمیزاد بوبنت :

استدلال های مغالطه آمیز : استدلال هایی که مغالطه آمیزند ، در صورت خود یک یا چند خطای غیرحقیقی دارند  مثال : همان طور که هر زنی حق دارد ابروهایش را تتو کند ، حق دارد جنینش را سقط کند . ( قیاس ضعیف )

استدلال کردن مغالطه آمیز : هنگامی شخصی استدلال ورزی مغالطه آمیز دارد که در خلق یا ارزیابی استدلال ، ادعا ، گزاره یا باوری اشتباه از تفکر خطا استفاده می کند .

ترفندهای مغالطه آمیز : یعنی به عمد سعی می کند تا طرف با کاربرد استدلال ورزی مغالطه آمیز وادار شود که ادعایش را به منزله ی حقیقت بپذیرد .

شاید بتوان کاربرد چهارمی هم برای مغاطعه در نظر گرفت : استدلال های خطا . مثل ” مغالطه ی توسل به مرجعیت ” . مغالطه ها خطرناکند .

چون تشخیص دادنشان همیشه کار راحتی نیست . به ویژه برای کسی که در این زمینه تعلیم ندیده باشد . مغالطه ها اغلب دیوارهای دفاعی ذهن نقاد ما را پشت سر می گذارند .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب چرا مسیحی نیستم برتر اندراسل PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

4 مگابایت

تعداد صفحات

481 صفحه

نویسنده

بوبنت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب مغالطه به زبان آدمیزاد بوبنت PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *