دانلود کتاب چهل نامه ی کوتاه به همسرم نادر ابراهیمی PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب چهل نامه ی کوتاه به همسرم نادر ابراهیمی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب چهل نامه ی کوتاه به همسرم نادر ابراهیمی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب چهل نامه کوتاه به همسرم نوشتهٔ نادر ابراهیمی است. انتشارات روزبهان این کتاب را منتشر کرده است. این اثر 40 نامه از نادر ابراهیمی به همسرش ، فرزانه منصوری ، را در بر دارد. این نامه‌ها غیر از اشارات عاشقانه به مسائلی که ممکن است در زندگی بسیاری از زوج‌ها وجود داشته باشد ، اشاره می‌کنند.

درباره کتاب چهل نامه کوتاه به همسرم

کتاب چهل نامه کوتاه به همسرم را نویسندهٔ کتاب‌های بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم و یک عاشقانه آرام نوشته است. نادر ابراهیمی در کتاب چهل نامه کوتاه به همسرم در 40 قطعه به‌سبک ادبی نامه‌نگاری ، از زبان خودش و برای همسرش ، نوشته است. این نامه‌ها احساسی از صداقت ، روشنی و سادگی از نویسندهٔ آنها به شنونده می‌دهند ؛ از‌این‌رو می‌توان این اثر را کتابی عاشقانه و شاعرانه دانست.

این نامه‌ها در مدت 2 سال دوری این زوج از یکدیگر (1363 تا 1365) با خط نستعلیق نوشته‌اند. نادر ابراهیمی دربارهٔ روزهای نوشتن 40 نامه کوتاه به همسرم ، در مقدمه کتاب حاضر ، آورده است که آن روزها به‌تازگی تمرین خطاطی را شروع کرده بوده. او هنگام نوشتن ، در تنهایی ، در فضایی که بوی تلخ مرکب ایرانی در آن می‌‌پیچید و صدای سنتی قلم نی ، تسکین‌دهندهٔ خاطرش می‌‌شد ، اغلب به یاد همسرش می‌‌افتاد. بعدها نادر ابراهیمی تصمیم گرفت این نامه‌ها را تبدیل به کتاب کند تا عموم مردم از عاشقانه‌های او و مسائلی که برای همسرش بازگو می‌کرد ، استفاده کنند.

معرفی نویسنده

نادر ابراهیمی در سال 1315 به دنیا آمد. او نویسندهٔ معاصر ایرانی است. او در 57 سال فعالیت حرفه‌ای خود بیش از 90 اثر هنری نوشت و افزون‌بر نوشتن رمان و داستان کوتاه ، در زمینه‌های فیلم‌سازی ، ترانه‌سرایی ، ترجمه و روزنامه‌نگاری نیز فعالیت کرد. نادر ابراهیمی به‌همراه بهرام بیضایی و ابراهیم گلستان ، از معدود سخنوران ایرانی به‌شمار می‌رود که هم در سینما و هم در ادبیات کار کرده و شناخته شده بوده‌اند.

بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم ، چهل نامه کوتاه به همسرم ، ابن مشغله ، آتش بدون دود ، مردی در تبعید ابدی و یک عاشقانه آرام عنوان کتاب‌هایی از نادر ابراهیمی هستند. نادر ابراهیمی در سال 1387 درگذشت.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب پس از تو شیدا رضایی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

146 صفحه

نویسنده

نادر ابراهیمی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب چهل نامه ی کوتاه به همسرم نادر ابراهیمی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *