دانلود کتاب در سوگ امیر آزادی PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب در سوگ امیر آزادی ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب در سوگ امیر آزادی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، مؤلف بزرگوار ، اين نوشته را در ترسيم رويداد غم‌انگيز و جان‌سوز عاشورا و شهادت حضرت حسين(ع) و ياران فداكارش به خامه خويش آراسته است. او در اين كتاب ، در انديشه نگرش تحليلى به اين رويداد شورانگيز و شعورآفرين و بر شمردن درس‌هايى ؛ چون : درس اخلاص و ايمان شكيبايى و پايمردى شهامت و شجاعت ، ايثار و فداكارى ، مردم‌دوستى و احساس مسئوليت ، عزّت و كرامت ، آزادگى و حريّت ، توكل و اعتماد به خدا ، راستى و درستى ، صراحت و حق‌گويى ، شهامت و همت بلند ، وفا و صفا ، مردم‌نوازى و مردم‌دوستى ، عدالت‌خواهى و نوانديشى ، اصلاح‌طلبى و ستم ستيزى ، دفاع از حقوق و امنيت مردم و مبارزه با استبداد و انحصار و ده‌ها درس افتخارآفرين و انسان‌پرور ديگرى كه حسين(ع) به انسان‌ها آموخت نمى‌باشد.

  هم چنان كه در مقام پژوهش درباره علل و عوامل اين نهضت دگرگون‌ساز و شگرف و شمارش انگيزه‌هاى آن نيز نيست… هدف آن بزرگوار نگارش سيره حسين(ع) و امتيازات و ويژگى‌هاى اخلاقى و انسانى آن حضرت نيز نمى‌باشد و تنها در انديشه گردآورى نكات حماسى و حماسه‌ساز عاشورا هم نيست ، گرچه به گونه‌اى از همه اين نكات و مفاهيم در اين كتاب و نوشته، آمده است ، بلكه هدف مؤلف گران‌قدر ترسيم اين رويداد جانسوز و غمبار ، نه به صورت فشرده و نارسا و نه گسترده و خسته‌كننده است… ، و به باور مترجم ، در اين هدف خدايش يار بوده و توفيق همراه ، و كتابش مورد توجه دانشمندان و پژوهشگران قرار گرفته و به صورت يكى از منابع مورد اعتماد در اين مورد در آمده است.

مترجم در برگردان و نگارش اين كتاب ، از ميان سه شيوه ترجمه آزاد، كلمه به كلمه ، و محتوا به محتوا ، شيوه سوم را برگزيد. نخست مفاهيم و معانى مورد نظر مؤلف را از قالب عربى برگرفت و روى آن انديشيد ، آن گاه آنها را در قالب و جامه مورد نظر ريخت و كوشيد تا به يارى خدا هدف و نظر مؤلف تأمين گردد ؛ امّا در اين راه گاه به فرازهايى رسيد كه بسيار فشرده و تلگرافى مى‌نمود و گاه جاى نكته و مطلبى خالى مى‌نمود ؛ به همين جهت ناگزير گرديد تا آن فرازها را هماهنگ با هدف كتاب و با بهره‌ورى از ديگر منابع ، اندكى شرح و گسترش بخشد و گاه در اين راستا، پاراگرافى بر اصل كتاب بيفزايد و آن را با قرار دادن ميان دو قلاب مشخص سازد. افزون بر اين دو كار، با الهام از متن كتاب ، مطالب آن را به بخش‌هايى چند تقسيم كرد و با عناوين جديدى آراست ، تا هم مطالعه آن براى دوستداران پيشواى آزادى و سوگوارانش دلنشين‌تر باشد و هم خدمت ناچيزى به فرهنگ انسان پرور و عزت آفرين عاشورا.

معرفی نویسنده

علی کرمی متولد 1336 از مروجان نوظهور نظریه‌های توطئه در ایران است که در دانشگاه بقیه‌الله وابسته به سپاه پاسداران تدریس می‌کند. او معتقد است آمریکا با سمی کردن آب زمزم یا ساختن ویروس‌های محرک «بی‌دینی» در کار مبارزه بیولوژیک با مسلمانان است ، و در مورد کوچک شدن آلت تناسلی مردان یا «دخترزا» شدن زنان درنتیجه روش زندگی غربی هشدار می‌دهد. آقای کرمی در سایت شخصی خود و رسانه‌های ایران، از عناوینی همچون «استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله» ، «عضو هیات علمی مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله» ، «مسئول پدافند غیرعامل دانشگاه بقیه‌الله» ، «سردبیر فصلنامه گزارش‌های زیست فناوری کاربردی» ، «موسس بنیاد ملی سبک زندگی سالم» و «سردبیر فصلنامه انجمن علمی پدافند غیر عامل» استفاده می‌کند.

در سایت آقای کرمی ، وی همچنین «متخصص بیوتکنولوژی پزشکی» ، «فوق تخصص مهندسی ژنتیک»‌ ، «فارغ التحصیل Ph.D از دانشکده پزشکی دانشگاه کپنهاگ دانمارک» و «فوق تخصص زیست مولکولی و مهندسی ژنتیک از آمریکا» معرفی شده است. او فهرستی از مقالاتش را در وب‌سایتی شخصی‌ به نام «پایگاه اطلاع رسانی پروفسور علی کرمی» منتشر کرده و به صفحه‌ای که خود در پایگاه آزاد سیلیویکا ساخته لینک داده ، که یک پایگاه اینترنتی خصوصی برای انتشار مجموعه مقالات کنفرانس‌های داخل ایران است.

فهرست مطالب کتاب در سوگ امیر آزادی علی کرمی:

فصل اول: طلوع خورشید

فصل دوم: بیعت خواهی

و…

فصل دوازدهم: نگرشی بر جنبش

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

6 مگابایت

تعداد صفحات

417 صفحه

نویسنده

علی کرمی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب در سوگ امیر آزادی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *