دانلود کتاب متعه مجاهد دین PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب متعه مجاهد دین ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب متعه مجاهد دین PDF  توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب “متعه” نوشته مجاهد دین یکی از آثار بحث‌برانگیز در حوزه فقه اسلامی، به ویژه در مبحث ازدواج موقت، است. این کتاب با هدف پاسخ به شبهات مطرح شده در مورد ازدواج موقت تالیف شده است. در این بررسی، تلاش خواهیم کرد تا به طور مختصر به محتوا، دیدگاه‌ها و نقدهای وارد بر این کتاب بپردازیم.

معرفی کتاب متعه مجاهد دین

کتاب پاسخ به شبهات ازدواج موقت (متعه) نوشته مجاهد دین، به بررسی و پاسخ‌گویی به شبهات مختلف پیرامون ازدواج موقت در اسلام می‌پردازد. نویسنده در این اثر، ابتدا ماهیت ازدواج موقت و دلایل فقهی و تاریخی شیعه برای جواز آن را معرفی می‌کند.

سپس به نقد و بررسی فریبکاری‌های شیعه در مورد خلط بین متعه و حج، و به شبهاتی که در مورد تفسیر آیه 24 سوره نور از ابن‌کثیر مطرح شده، پاسخ می‌دهد. همچنین، دیدگاه‌های ابن‌عباس در مورد ازدواج موقت و بررسی این که آیا این نوع ازدواج در زمان پیامبر یا در دوران خلافت امیر المؤمنین عمر حرام شد، مورد تحلیل قرار می‌گیرد. نویسنده در بخش‌های دیگر نیز شبهات شیعه درباره دیدگاه‌های ابن‌عباس، ابن‌جریح و امام مالک را بررسی و پاسخ می‌دهد.

درباره مجاهد دین

مجاهد دین نویسنده و محقق در زمینه مسائل فقهی و اسلامی است. او با هدف روشن کردن شبهات و پاسخ به پرسش‌های مختلف در زمینه ازدواج موقت (متعه)، در این کتاب به تحلیل عمیق و جامع پرداخته است. نویسنده به بررسی ابعاد فقهی، تاریخی و اجتماعی ازدواج موقت می‌پردازد و سعی دارد با ارائه دلایل مستند و پاسخ به شبهات رایج، درک بهتری از این موضوع ارائه دهد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تحریک سبابه در تشهد سید زکریا حسینی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

68 صفحه

نویسنده

مجاهد دین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب متعه مجاهد دین PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *