دانلود کتاب اصول و تکنیک های مطالعه مفید و موثر رضا فریدون نژاد PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب اصول و تکنیک های مطالعه مفید و موثر رضا فریدون نژاد ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

کتاب اصول و تکنیک های مطالعه مفید و موثر رضا فریدون نژاد PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب اصول و تکنیکهای مطالعه مفید و موثر مناسب برای آنانکه می خواهند مطالعه ای مفیدتر و هوشمندانه تر داشته باشند.

اگر اهل کتاب و مطالعه هستید و یا دانشجو یا دانش آموز و … فرقی نمی کند ، چرا که قطعاً هدفتان از مطالعه آموختن می باشد ، این آموختن و یادگیری شرایطی دارد که اگر شرایط و اصول آن را ندانیم .

مطالعه باکیفیت و ماندگاری نخواهیم داشت ، این کتاب در سه بخش اصلی با موضوعات حافظه انسان ، اصول و تکنیکهای مطالعه و تندخوانی به شما کمک می کند ، مطالعه و یادگیری اصولی و موثری داشته باشید.

معرفی کتاب اصول و تکنیک های مطالعه مفید و موثر رضا فریدون نژاد :

حافظه را نوعی فعالیت در ذهن تعریف می کنند که این امکان را برای ما فراهم می کند که حالاتی مثل احساسات و فکر ها و حتی درد ها را مجددا در فکر خود باز سازی کنیم.
از جمله ی رایج ترین موضوعات در دنیای امروزی بحث تقویت حافظه ها خصوصا در عرصه ی علم الکترونیک و رایانه می باشد.

سوال اساسی که در این جا مطرح می شود این است که با تقویت حافظه های رایانه ای آیا می توانیم آن ها را با مغز انسان مقایسه کنیم؟ آیا اصلا این دو حافظه قابل مقایسه هستند یا تفاوت ها بنیادی می باشد؟

از منظر علمی حافظه را به دو بخش حافظه بلند مدت و حافظه کوتاه مدت تقسیم می کنند . در مواقعی که به نگهداری مطالب برای زمان های کوتاه ، اغلب کمتر از سی ثانیه ، احتیاج است از حافظه کوتاه مدت و در مواقعی که به ذخیره سازی و نگهداری مطالب برای بلند مدت از چند دقیقه تا چند سال نیاز باشد از حافظه بلند مدت استفاده می شود .

در مورد هر کدام از این نوع حافظه ها سه مرحله رمز گردانی ، ذخیره کردن و در نهایت بازیابی وجود دارد . در منابع علمی از حافظه سومی به نام حافظه حسی سخن گفته شده است .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب هزار و یک شب جلد چهارم عبداللطیف طسوجی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

80 صفحه

نویسنده

رضا فریدون نژاد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب اصول و تکنیک های مطالعه مفید و موثر رضا فریدون نژاد PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *