دانلود کتاب آسیاب خدایان سیدنی شلدون PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب آسیاب خدایان سیدنی شلدون ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب آسیاب خدایان سیدنی شلدون PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب آسیاب خدایان نوشته سیدنی شلدون، رمانی سیاسی و عاشقانه است که در سال 1986 منتشر شد.

این کتاب در ایران با نام‌های سفیر و سفیر کبیر نیز ترجمه و منتشر شده است. کتاب آسیاب خدایان از سیدنی شلدون نیز در ژانر جاسوسی و معمایی نوشته شده و داستان یک سیاستمدار آمریکایی به نام استنتن راجرز را روایت می‌کند که قصد دارد به ریاست جمهوری آمریکا برسد.

کتاب آسیاب خدایان از سیدنی شلدون یک رمان پرفروش و پرطرفدار است که با استقبال خوبی از سوی منتقدان روبرو شد. این کتاب در دسته کتاب های علوم انسانی به دلیل داستان جذاب، شخصیت‌پردازی قوی و مضامین عمیق، مورد تحسین قرار گرفته است.

معرفی کتاب آسیاب خدایان سیدنی شلدون :

داستان کتاب آسیاب خدایان از سیدنی شلدون در دو خط زمانی موازی روایت می‌شود. خط زمانی اول در سال 1984 اتفاق می‌افتد و در مورد استنتن راجرز، سیاستمداری نامدار است که برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا نامزد شده است. خط زمانی دوم در سال 1943 اتفاق می‌افتد و در مورد ماریون، دختری جوان است که در جنگ جهانی دوم در فرانسه می‌جنگد.

داستان از این قرار است که راجرز در نظرسنجی‌ها پیشتاز است و همه چیز برای پیروزی او در انتخابات مهیا است. اما در آخرین لحظات، یک رسوایی بزرگ او را به شکست می‌کشاند. این رسوایی توسط یک گروه مخفی از سیاستمداران و تجار قدرتمند طراحی شده است که قصد دارند راجرز را از قدرت دور کنند.

در خط زمانی دوم، ماریون در جنگ جهانی دوم در فرانسه می‌جنگد. او در یکی از ماموریت‌هایش، با یک افسر آمریکایی به نام مایک آشنا می‌شود. مایک و ماریون عاشق یکدیگر می‌شوند، اما جنگ آنها را از هم جدا می‌کند.

در پایان کتاب آسیاب خدایان از سیدنی شلدون، راجرز و ماریون با یکدیگر روبرو می‌شوند. راجرز متوجه می‌شود که ماریون دختری است که او در جنگ جهانی دوم عاشقش شده بود. راجرز و ماریون تصمیم می‌گیرند با هم زندگی کنند .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب فرویدیسم با اشاراتی با ادبیات و عرفان امیرحسین آریان‌ پور PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

447 صفحه

نویسنده

سیدنی شلدون

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب آسیاب خدایان سیدنی شلدون PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *