دانلود کتاب راهنمای ویراستاری و درست نویسی حسن ذوالفقاری PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب راهنمای ویراستاری و درست نویسی حسن ذوالفقاری ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

کتاب راهنمای ویراستاری و درست نویسی حسن ذوالفقاری PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب آموزش ویراستاری و درست نویسی از دکتر حسن ذوالفقاری است و درست‌نویسی را به کسانی که می‌خواهند ویراستار شوند یا درست بنویسند، آموزش می‌دهد.

این کتاب ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد که آن را از دیگر کتاب‌های در این زمینه متمایز می‌کند. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به زبان ساده‌ی آن اشاره کرد که با نثری گویا و شیوا، امکان درک و تفهیم مطالب را برای همه‌ی خواننده‌ها امکان‌پذیر می‌کند.

ذوالفقاری تلاش می‌کند با روش‌های آموزشی مختلف نظیر دسته‌بندی و استفاده از جدول، ارائه‌ی مطلب را آسان‌تر کند. مثال‌ها و تمرین‌هایی که در این کتاب آورده شده بسیار کاربردی‌اند و در خاطر می‌مانند.

نکته بعدی تأکید بر مواردی است که از اهمیت بیشتری برخوردارند. برای مثال عبارت‌های نادرستی که در مطبوعات و منابع آموزشی و اداری رایج‌تر هستند، در درجه‌ی نخست، مورد توجه و اصلاح قرار گرفته‌اند. در کتاب تلاش شده تا شیوه‌ی املا و دستور زبان فرهنگستان زبان و ادب فارسی مدنظر قرار گیرد.

آموزش ویراستاری و درست نویسی” کتابی است از دکتر “حسن ذوالفقاری” که درست نویسی را به خوانندگانی که از زبان فارسی برای نوشتار استفاده می کنند، آموزش می دهد “آموزش ویراستاری و درست نویسی” از از دکتر “حسن ذوالفقاری” ویژگی هایی دارد که آن را برای خواندن و استفاده، مناسب می کند.

از جمله ی این ویژگی ها می توان به زبان ساده ی نگارش اشاره کرد که با نثری گویا و شیوا، امکان درک و تفهیم مطالب را برای همه ی خوانندگان امکان پذیر می کند. در این راستا “حسن ذوالفقاری” تلاش نموده تا با تکنیک های آموزشی مختلف، نظیر دسته بندی و استفاده از جدول، ارائه ی مطلب را آسان تر سازد.

نکته بعدی در کتاب “آموزش ویراستاری و درست نویسی”، تاکید بر مواردی است که از اهمیت بیشتری برخوردارند و کاربرد آن ها نسبت به سایر موارد بیشتر است. برای مثال کاربرد نوشتارهای نادرستی که در مطبوعات و منابع آموزشی و اداری رایج تر هستند، در درجه ی نخست مورد توجه و اصلاح قرار گرفته اند.

در کنار ارائه ی مطالب ضروری، تعداد زیادی نمونه و تمرین در کتاب گنجانده شده تا آموخته های نظری را در قالب فعالیت و مثال محک بزند و به این ترتیب آن ها را تثبیت کند. مثال ها و جملاتی که در کتاب آمده، از متون نوشتاری معاصر برداشته شده و نویسنده تلاش کرده تا شیوه ی املا و دستورزبان فرهنگستان زبان و ادب فارسی را مدنظر قرار دهد.

کتاب “آموزش ویراستاری و درست نویسی” از دو بخش کلی تشکیل شده که شامل ویرایش فنی و ویرایش ساختاری زبان است. در انتهای کتاب پیوستی از فرهنگ واژه های فارسی که معادل بیگانه ی آن در روزمره رایج می باشد، قرار گرفته است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تاریخ آموزش و پرورش ایران کمال درانی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

22 مگابایت

تعداد صفحات

433 صفحه

نویسنده

حسن ذوالفقاری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب راهنمای ویراستاری و درست نویسی حسن ذوالفقاری PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *