دانلود کتاب دنیای قشنگ نو PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب دنیای قشنگ نو ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب دنیای قشنگ نو PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب دنیای قشنگ نو نوشتهٔ آلدس هاکسلی و ترجمهٔ سعید حمیدیان است. متین بختی گویندگی این کتاب را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این رمان قصه‌ای بدیع و آینده‌نگر است که تصویری نزدیک به واقعیت از شرایط کنونی زندگی انسان‌ها ارائه می‌کند.

درباره کتاب دنیای قشنگ نو کتاب دنیای قشنگ نو یک رمان علمی – تخیلیِ پادآرمانی است که در سال 1932 به قلم آلدس هاکسلی منتشر شده‌ است. قصهٔ این رمان در سال 2540 میلادی در شهر لندن می‌گذرد و آرمانشهری را به تصویر می‌کشد که در آن مهندسی ژنتیک به آفرینش انسان‌ها با ویژگی‌های از پیش تعیین‌شده منجر شده ، نظام اخلاقی جامعه با تشکیل حکومت جهانی و از میان‌بردن جنگ و فقر و نابودی کامل خانواده و تولیدمثل به‌کلی پوست انداخته و دانش روان‌شناسی به‌طرز حیرت‌انگیزی اعتلا یافته است. تنها هدف انسان در چنین دنیایی ، پدیدآوردن سعادت و از میان‌بردن رنج‌های غیرضروری است.

پس در این رمان کنترل‌کنندگان جهان در آینده‌ای بسیار دور ، جامعه‌ای آرمانی خلق کرده‌اند که تمامی اعضای آن به‌واسطهٔ استفادهٔ هوشمندانه از مهندسی ژنتیک ، شست‌وشوی مغزی ، روابط جنسی و مواد مخدر ، مشتریانی راضی و خشنود هستند. به نظر می‌رسد در این جامعه ، تنها شخصیتی به اسم «برنارد مارکس» است که فکر و خیال رهایی از این اجتماع را در سر می‌پروراند. شاید رفتن به یکی از معدود جوامع کوچک باقی‌مانده ، بتواند علاجی بر پریشانی و آشفتگی این شخصیت داستانی باشد ؛ جوامعی استثنایی که در آن‌ها هنوز زندگی غیرآرمانی به شیوهٔ گذشته در جریان است.

رمان دنیای قشنگ نو یوتوپیا یا آرمان‌شهری منفی و بدبینانه (پاد آرمان‌شهر) را ارائه کرده است. آلدوس هاکسلی در فانتزی طنزآلود و تخیلی خود ، اختراع و ابداع بسیاری از چیزها را پیش‌بینی کرده است که همهٔ آن‌ها به حقیقت پیوسته‌اند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب مباحث جاری در حسابداری PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

266 صفحه

نویسنده

سعید حمیدیان

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب دنیای قشنگ نو PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *