دانلود کتاب آموزش مهارت های فرزند پروری برای کودکان 2 تا 12 سال زهرا شهریور PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب آموزش مهارت های فرزند پروری برای کودکان 2 تا 12 سال زهرا شهریور  ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب آموزش مهارت های فرزند پروری برای کودکان 2 تا 12 سال زهرا شهریور PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، دوره‌ی تصویری فرزندپروی کودک به والدین کمک می‌کند چهارچوبی کاملاً علمی و استاندارد برای تربیت و ارتباط با کودک و رفع نیازهای وی ایجاد کنند. متأسفانه کمتر پدر و مادری، برای تربیت صحیح کودک و ساختن پل‌های ارتباطی قوی بین خود و فرزندشان، آموزش‌های علمی و معتبر دریافت می‌کنند.

البته والدین، پیش از تولد فرزند، والدین در کلاس‌های آمادگی برای زایمان و مراقبت از نوزاد شرکت می‌کنند، ولی تمرکز این آموزش‌ها بیشتر بر روی جسم کودک است و روان وی نادیده گرفته می‌شود. 

برشی از کتاب کتاب آموزش مهارت های فرزند پروری برای کودکان 2 تا 12 سال زهرا شهریور

در بخشی از کتاب مذکور آمده است: فرزندپروری علم و مهارتی است که در کشور ما نسبتا نو بوده، یا حداقل کمتر به آن پرداخته شده است. از این رو لازم است مدرسین در حوزه فرزند پروری، دانش و فنون نوین متناسب با فرهنگ حاکم بر جامعه و خانواده را ترکیب کنند و با حذف شیوه های منفی فرزند پروری و بهره گیری از روش های نوین به اصلاح رفتارهای غلط فرزند پروری در جامعه بپردازند، و به جای حذف آموخته های قبلی درصدد اصلاح و ارتقا کیفیت مهارت فرزندپروری برآیند.

انتقال دانش و مهارت فرزندپروری به دیگران، امری است خطیر که نیازمند دانش علمی و عملی است و برای رسیدن به این هدف لازم است با سبک های شخصیتی افراد، مراحل رشد روانی حرکتی کودکان، و یا باورها و سبک های فرهنگی جامعه آشنا باشیم، تا کمترین اشتباه یا خطا را در این حوزه داشته باشیم.

کتاب راهنمای مربی به منظور راهنمایی مربیان برگزار کننده جلسات گروهی آموزشی “برنامه فرزندپروری ویژه والدین کودکان 12-2 سال” می پردازد. در این کتاب سعی شده است به خطاهای شایع و سوالهای رایج والدین در مقوله های مرتبط پرداخته شود تا مربی با اشراف جامع و احاطه گسترده در جلسات آموزشی والدین شرکت نماید. کتاب کار والدین نیز به منظور مرور مطالب و انجام تکالیف در جلسات آموزشی و فواصل آنها به زبانی ساده نوشته شده و در اختیار والدین قرار داده خواهد شد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب عربی دهم زیر ذره بین الهه مسیح خواه PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

48 صفحه

نویسنده

زهرا شهریور

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب آموزش مهارت های فرزند پروری برای کودکان 2 تا 12 سال زهرا شهریور PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *