دانلود کتاب مکاترونیک و رباتیک مرتضی هومان فرد PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب مکاترونیک و رباتیک مرتضی هومان فر ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب روان شناسی عمومی هیئت مولفان PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب مکاترونیک و رباتیک یکی از ناب ترین و کمیاب ترین کتاب های آموزش ساخت ربات است که توسط جناب آقای فتوحی و هومان فرد آماده شده است .

این کتاب از اولین قدم های ساخت ربات تا خیلی از نکات عملی و نرم افزار های مورد نیاز از جمله کدویژن را بصورت تخصصی آموزش داده است .

رباتیک شاخه‌ای میان رشته ای از مهندسی و علم است که شامل مهندسی مکانیک، مهندسی برق و علوم رایانه و چند رشته دیگر می‌شود.

رباتیک شامل طراحی، ساخت، راه اندازی و استفاده از رباتها می‌شود، همچنین مانند سیستم‌های رایانه‌ای، کنترل، بازخورد حسگرها و پردازش اطلاعات نیز در این گروه قرار می‌گیرند..
این فناوریها استفاده می‌شوند تا ماشین‌ها را به گونه‌ای ارتقا دهند که جایگزین انسان گردند. ربات ها می‌توانند در هر موقعیت و برای هر منظوری به کار بروند ولی امروزه بسیاری از آن‌ها در محیط‌های خطرناک ( مانند تشخیص و غیر فعال‌سازی بمبها )، فرایندهای تولید یا مکانهایی که انسان قادر به حیات نیست، استفاده می‌شوند.

رباتها می‌توانند به هر شکل و قیافه‌ای باشند ولی بعضی از آن‌ها طراحی می‌شوند تا شبیه انسان به نظر برسند. گفته می‌شود که این کار به این دلیل صورت می‌گیرد تا رفتارهای این رباتها که از مردم عادی تقلید می‌شود، بیشتر مورد قبول قرار گیرد.

تلاش می‌شود که رباتهای انسان نما بتوانند راه رفتن، حرف زدن، شناختن و مخصوصاً هر چیزی را که انسان می‌تواند انجام دهد، تقلید کنند. خیلی از رباتهای امروزی که از طبیعت الهام گرفته شده‌اند، در پهنه رباتهای مقلد موجودات زنده قرار می‌گیرند.

ایده ایجاد ماشین‌هایی که بتوانند به شکل خودکار کار کنند، به دوران قدیم بازمی گردد ولی تحقیق اساسی در مورد به کاربرد رساندن و استفاده‌های بالقوه از رباتها تا قرن بیستم انجام نشده بود.

در طول تاریخ بارها خاطر نشان شده‌است که یک روز رباتها خواهند توانست رفتار انسان‌ها را تقلید کنند و کارها را به شیوه مشابه انسان انجام دهند. امروزه رباتیک یک حوزه از علم با رشد سریع است.

هم‌زمان با ادامه پیشرفتهای تکنولوژی؛ تحقیق، طراحی و ساخت رباتهای جدید در خدمت اهداف عملی متعددی در حوزه‌های خانگی، صنعتی و نظامی انجام می‌گیرد.

فصل های گنجانده شده در این کتاب تماما دارای موضوعاتی مختص به خود میباشند که هر کدام در ارتباط با موضوع خاصی به ارائه ی مطالب پرداخته اند و همینطور تمامی این مباحث گنجانده شده دارای توالی خاصی میباشند که در ابتدای این کتاب  فصل  اول آشنایی با مسابقات رباتیک را توضیح داده است که شما با این زمینه آشنا شوید و همینطور به صورت کلی این کتاب دارای ۴ فصل در ارتباط با انواع جنبه های رباتیک میباشد که در پایان این کتاب در فصل ۴ برنامه نویسی ربات ارائه شده است که با توضیحات و ترفندهای خاص خود به تشریح مطالب پرداخته است.

فهرست کتاب مکاترونیک و رباتیک مرتضی هومان فرد :

فصل 1 : آشنایی با مسابقات رباتیک

فصل 2 : مکانیک ربات

فصل 3 : الکترونیک ربات

فصل 4 : برنامه نویسی ربات

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب آموزش سریع و ساده انگلیسی در خانه مسعود انصاری PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

6 مگابایت

تعداد صفحات

110 صفحه

نویسنده

مرتضی هومان فرد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب مکاترونیک و رباتیک مرتضی هومان فرد PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *