دانلود خلاصه کتاب سیستم اطلاعات مدیریت علی رضائیان PDF

40000تومان

پی دی اف خلاصه کتاب سیستم اطلاعات مدیریت علی رضائیان ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب کتاب سیستم اطلاعات مدیریت علی رضائیان PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب سیستم اطلاعات مدیریت (مدل سازی اطلاعات) نوشتهٔ علی رضائیان یکی از کتاب‌های انتشارات سمت است که برای دانشجویان رشته‌های مدیریت بازرگانی ، صنعتی ، دولتی ، حسابداری و صنایع منتشر شده است.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد. این انتشارات در 7 اسفند 1363 با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف تأسیس این سازمان تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها بوده‌است.

انتشارات سمت علاوه بر فعالیت در حوزه های پژوهش ، نگارش ، ویرایش و انتشار کتاب ، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است. انتشارات سمت تا به‌حال بیش از 2000 عنوان کتاب و بیش از 40 میلییون نسخه منتشر کرده است.

یکی از هیجان انگیزترین چالشها در جامعه پیچیده ، نوین چالش اداره عواملی از دولت و صنعت است که قویاً در تعامل با یکدیگرند عواملی مانند فقر ، آلودگی هوا ، رشد بی رویه جمعیت ، بیکاری … که همگی به گونه ای شکلهایی از بحران را نمایان می سازند و هنوز به اندازه کافی به آنها پرداخته نشده است. کار نظم بخشیدن و هدایت صحیح این بحران به عنوان ضرورتی فرا روی دست اندرکاران جوامع بشری قرار …

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

253 صفحه

نویسنده

علی رضائیان

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود خلاصه کتاب سیستم اطلاعات مدیریت علی رضائیان PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *