دانلود کتاب راه طولانی خانه محمد محبی PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب راه طولانی خانه محمد محبی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب راه طولانی خانه محمد محبی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب راه طولانی خانه اثر محمد محبی، تلاشی برای فهم بهتر از رابطه و ازدواج است که به روش جمع‌آوری اطلاعات از مجموعه کتب و مقالاتی که در همین زمینه نوشته شده‌اند به رشته تحریر درآمده.

شیرینی زندگی در دوران ازدواج می‌تواند دو چندان باشد؛ اما ادامه این شیرینی بسته به فهم واژه زندگی است. هر کسی که زنده است، لزوماً زندگی نمی‌کند؛ لزوماً زنانگی یا مردانگی نمی‌کند. بخش قابل‌ توجهی از این زنانگی و مردانگی در دوران پیش و پس از ازدواج بلوغ‌ یافته و ادامه خواهد یافت.

بسیار درباره‌ی اهمیت انتخاب در ازدواج شنیده‌اید. توصیه‌ای که بیشتر به تأیید نظریه شانس در جامعه اشاره دارد؛ در بهترین حالت هم شما آموزش و دستورالعملی دارید که به کاهش ریسک و انتخابی مناسب‌تر منجر می‌شود؛ اما این نظریات و حتی تأکید بر اهمیت انتخاب در ازدواج، خود می‌تواند نتیجه‌‌بخش اما گمراه کننده باشد.

این در حالتی است که ازدواج را یک ختم یا شروع (پروژه) بدانید؛ در صورتی‌ که ازدواج قسمتی از زنجیره و سیر زندگی است و هیچ‌چیز برای انسان مهم‌تر از فهم زندگی نیست. شیرینی زندگی در دوران ازدواج می‌تواند دو چندان باشد؛ اما ادامه این شیرینی به فهم شما از زندگی بستگی دارد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب لقمه کردن فیل علی اکبر قزوینی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

110 صفحه

نویسنده

محمد محبی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب راه طولانی خانه محمد محبی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *