دانلود کتاب آموزش انگلیسی کاربردی سطح 1 محسن شاهی PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب آموزش انگلیسی کاربردی سطح 1 محسن شاهی ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب آموزش انگلیسی کاربردی سطح 1 محسن شاهی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب آموزش انگلیسی کاربردی با روشی ساده سطح 1 نوشته‌ی محسن سعدی خسروشاهی ، در کنار آموزش لغات ، نکات ریز دستوری ، کاربرد لغات و بهبود مهارت شنیداری ، تقویت مهارت‌‌های گفتاری و نوشتاری را نیز به شما یاد خواهد داد.

شما همه‌ روزه جملات بسیاری را به زبان خود می‌‌خوانید ، می‌شنوید و درک می‌‌کنید ، اما این به آن معنی نیست که قادرید تمام آن جملات را خودتان در گفتار و نوشتارتان تولید کنید. این مشکل در مورد یک زبان خارجی همچون انگلیسی بسیار بغرنج‌‌تر است و به جز جملات پیچیده و ادبی ، شامل حال بسیاری از جملات ساده و روزمره هم می‌‌شود.

تمرینات بسیاری از کتب آموزش زبان انگلیسی موجود در بازار بر روی درک مطلب و تمرینات مصنوعی لغات و گرامر همچون تمرینات وصل‌‌ کردنی ، پر کردن جای خالی ، مرتب کردن کلمات به‌‌ هم‌‌ ریخته و … تمرکز می‌‌کنند. با اینکه انجام چنین تمریناتی به یادگیری زبان کمک می‌‌کند ، اما هرگز نمی‌‌تواند جای تمرین تولید جملات انگلیسی به طور مستقیم را بگیرد.

کتاب حاضر حاوی 100 درس ، بیش از 500 عبارت و 1000 لغت پرکاربرد است و با روشی کاربردی ، به‌ تدریج زبان‌‌آموزان را قادر خواهد ساخت جملاتی تولید کنند که در حالت عادی و صرفاً با خواندن متون انگلیسی و یا دیدن فیلم قادر به تولید آن‌ها نبوده و نخواهند بود ، چون بسیاری از جملاتی که شما می‌‌خوانید ، می‌‌شنوید و درک می‌‌کنید در حافظۀ‌تان ثبت نمی‌‌شوند.

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

36 مگابایت

تعداد صفحات

330 صفحه

نویسنده

محسن شاهی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب آموزش انگلیسی کاربردی سطح 1 محسن شاهی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *