دانلود کتاب ذهن ناآرام هادی بیگدل PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب ذهن ناآرام هادی بیگدل ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

کتاب ذهن ناآرام هادی بیگدلPDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، ذهن ناآرام، نوشته هادی بیگدلی، کتابی روانشناسی-خودشناسی است که این کتاب به بررسی علل و ریشه های ناآرامی ذهن و ارائه راهکارهایی برای دستیابی به آرامش و سکون می پردازد.

بیگدلی در این کتاب با لحنی صمیمی و خودمانی به مخاطب نزدیک می شود و تجربیات و دیدگاه های خود را در مورد ذهن ناآرام به اشتراک می گذارد.

زبان کتاب ساده و روان است و به راحتی قابل فهم است. بیگدلی برای توضیح مفاهیم کتاب از مثال های ملموس و تجربیات واقعی استفاده می کند که این امر درک مطالب را برای خواننده آسان تر می کند. در کتاب راهکارهای عملی و مفیدی برای غلبه بر ناآرامی ذهن ارائه شده است.

برخی از منتقدان معتقدند که کتاب عمق علمی کافی ندارد و به مباحث به صورت سطحی پرداخته شده است. کتاب بیشتر بر تجربیات شخصی نویسنده تمرکز دارد و به دیدگاه های علمی و تخصصی در مورد ذهن ناآرام کمتر پرداخته شده است.

برخی از خوانندگان معتقدند که راهکارهای ارائه شده در کتاب جامع و کامل نیست و برای همه افراد قابل استفاده نیست. به طور کلی، ذهن ناآرام کتابی مفید و خواندنی برای کسانی است که به دنبال راهکارهایی برای غلبه بر ناآرامی ذهن و دستیابی به آرامش هستند.

برشی از کتاب ذهن ناآرام هادی بیگدل :

هادی بیگدلی در کتاب ذهن ناآرام به سوال‌های روزمره خیلی از ما پاسخ می‌دهد. سوال‌هایی مانند: کی از این پیشرفت‌ها و ترقی‌هایمان بهره خواهیم برد؟ دویدن و نرسیدن تا کی؟ به هر چیزی که می‌رسیم، درمی‌یابیم آن چیزی نبوده که به‌دنبالش می‌گشتیم؟ کی به رضایت و آرامش و خرسندی خواهیم رسید؟ و ……موجودی بر روی کره زمین است به نام انسان.

ارگانسیمی به نام انسان یک سر دارد که داخل آن یک سیستم پردازشگر قوی و حافظه پر ظرفیتی است که نام آن را مغز نهاده‌اند.

چیز دیگری نیز در کنار یا درون مغز است که نام آن را ذهن گذاشته‌اند. جنس ذهن ماهیت دانشی دارد. در ارگانسیم انسان ورودی و خروجی‌هایی برای مغز و یا ذهن تعبیه شده‌‌اند که عبارتند از: چشم، گوش، بینی، دهان و حس لامسه.

چیز دیگری نیز در ارگانیسم انسان سوای مغز و ذهن جاسازی شده است که فروید نام آن را نهاد یا لیبدو گذاشته و در آموزه‌های دینی به آن نفس می‌گویند. نهاد یا نفس بدنبال ارضای نیازهای لذت طلبی خود هستند….

نویسنده اعتقاد بر این دارد که نمی‌توان با پاک کردن تک تک بدسکتورها پردازشگر ذهن را سر و سامان داد بلکه باید تا آنجایی که می‌توانیم به به‌هم ریختگی ذهنمان آگاه شویم تا آماده شویم برای حادثه بزرگ پاک سازی ذهن. از نظر نویسنده مطالعه یکی از ابزارهای قدرتمندی است برای آرام کردن ذهن.

کلمات کلیدی: به رضایت و آرامش رسیدن، روانشناسی، مدیریت ذهن، روانشناسی ذهن، ناخودآگاه،

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب آشنایی با لاک پل استراترن PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

106 صفحه

نویسنده

هادی بیگدل

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب ذهن ناآرام هادی بیگدل PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *