دانلود کتاب پیدایش روانکاوی هاشم رضی PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب پیدایش روانکاوی هاشم رضی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب پیدایش روانکاوی هاشم رضی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، پنج مبحث اولیۀ کتاب برگردان سخنرانی های ورچستر می باشد و پنج مبحث بعدی از منابعی دیگر فراهم و افروده شده است.

تا در مورد این دانش اطلاعاتی فراوان تر کسب شده باشد. خوانندگانی که در پاره یی از مطالب احتیاج به توضیح بیشتری می یابند به پیوست‌های هر مبحثی رجوع می توانند کرد.

تا توضیح مورد نظر را باز یا بند و هر گاه آن توضیحات را نیز کافی نیافتند می توانند به کتاب «اصول روان کاوی» یا «روان کاوی برای همه» یا «آینده يك پندار» ترجمه و تألیف نگارنده نگاه کنند تا مطالب مورد نظر را با توضیحات کاملی بیابند. 

در پاییز سال 1909 ، استانلی هال ، رئیس دانشگاه کلارک ، به مناسبت بیستمین سال تاسیس دانشگاه از فروید و یونگ دعوت کرد تا در آنجا سخنرانی هایی درباره روانکاوی انجام دهند.

فروید و یونگ این فرصت را مغتنم شمرده و به اتفاق عده ای از پیسکانالیست های برجسته به اتازونی سفر کردند.

فروید و یونگ هر دو در این سفر سخنرانی هایی نموند که درباره مبانی روانکاوی بود و موجب شد تا با سرعتی شگفت ، روانکاوی جهانی شود.

فروید در پنج جلسه سخنرانی با تبحری عجیب روانکاوی را تشریح کرد و این سخنرانی ها را بعدا به نام “Udcr Psychoanalysc” منتشر شد که از ساده ترین و عمومی ترین کتابهای اوست برای کسانیکه میخواهند در مدتی کم با روشی روشن و ساده از دانش روانکاوی آگاهی یابند.

کتاب حاضر نیز ترجمه این کتاب ارزنده فروید می باشد. در نظر بود تا سخنرانی های یونگ نیز ترجمه و به این کتاب افزوده شود اما متاسفانه به متن آنها دسترسی حاصل نشد.

پنج مبحث اولیه کتاب برگردان سخنرانی های ورچستر می باشد و پنج مبحث بعدی از منابعی دیگر فراهم و افزوده شده است تا در مورد این دانش اطلاعاتی فراوان تر کسب شده باشد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب خود آموز واژگان و مکالمه انگلیسی طلوع PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

336 صفحه

اسم نویسنده

هاشم رضی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب پیدایش روانکاوی هاشم رضی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *