دانلود کتاب راهنمای کاربردی نرم افزار مجید چروده PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب راهنمای کاربردی نرم افزار مجید چروده ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب راهنمای کاربردی نرم افزار مجید چروده PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ،

کتاب راهنمای کاربردی نرم افزار با تاکید بر روش تحقیق و آمار SPSS از سری کتاب های آموزشی به شمار می آید در ارتباط با زمینه ی علم آمار در زمینه ی راهنمای کاربردی نرم افزار با کمک روش SPSS به تشریح مطالب این حوزه پرداخته است که این مجموعه را میتوان در دسته ی منابع معتبر و برجسته قرار داد که به وسیله ی مجید حیدری چروده طراحی و تنظیم شده است که تمامی موارد را در این ارتباط در 220 صفحه بیان کرده است.

معرفی کتاب راهنمای کاربردی نرم افزار مجید چروده :

در مباحث و فصل های ارائه شده در این کتاب میتوان بیان داشت که به صورت کلی این مجموعه دارای 14 بخش میباشد که تمامی این مباحث به صورت کلی و منسجم ارائه شده است و همینطور هر کدام از این مباحث در ارتباط با موضوع خاصی به ارائه ی مطالب پرداخته است .

که در ابتدای این کتاب در فصل اول به ارائه ی موضوعاتی در ارتباط با موضوع معرفی و راه اندازی برنامه SPSS پرداخته است و همینطور در ادامه به ارائه ی مطالبی در خصوص کدگذاری و توصیف یک متغیری نتایج و رابطه همبستگی بین متغیرهای کمی و دیگر موارد پرداخته است و در نهایت در درس 14 مقایسه متغیرهای رتبه ای مورد بررسی و تحلیل قرار داده شده است .

امروزه از پژوهش بـه عنـوان كليـد توسـعه در كشـور يـاد مـيشـود و گـرايش بـه آن در عرصه هاي مختلف ، به ويـژه در قلمـرو مسـائل فرهنگـي و اجتمـاعي رونـدي صـعودي دارد و پژوهشگران اين حوزه به خوبي به اين نكته واقف اند كه انجام تحقيقات کمی در اكثـر مـوارد بدون استفاده از نرمافزارهاي تخصصي امكـان پـذير نيسـت .

يكـي از مهمتـرين نـرمافزارهـاي 2 SPSS است 1 تخصصي كه عمدتا در تحقيقات کمی از آن استفاده ميشود ، نرم افزار تا كنون كتابهاي متعددي در ارتباط با نحوه استفاده از نرمافزار SPSS نوشته شده است .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب راهنمای آسان تحلیل آماری با SPSS رامین کرمی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

 PDF

حجم فایل

4 مگابایت

تعداد صفحات

220 صفحه

نویسنده

مجید چروده 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب راهنمای کاربردی نرم افزار مجید چروده PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *