دانلود کتاب خنده و فراموشی میلان کوندرا PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب خنده و فراموشی میلان کوندرا ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب مهارت های پایه در خانواده درمانیPDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب «خنده و فراموشی» رمانی از میلان کوندرا است. این رمان شامل هفت راوی مجزا با داستان هایی است که مضامین مشترکی دارند. این کتاب به بررسی ماهیت فراموشی در تاریخ، سیاست و به طور کلی زندگی می پردازد.

معرفی میلان کوندرا :

میلان کوندرا (به چکی: Milan Kundera) (زاده ۱ آوریل، 1928 در برنو، چکسلواکی) نویسنده اهل چک است که از سال 1975 در فرانسه زندگی می‌کند و از سال 1981 یک شهروند فرانسوی شده‌است.

پدر کوندرا نوازنده پیانو و شاگرد لئوش یاناچک بود. علاقه او به موسیقی در بسیاری از آثار او به ویژه رمان شوخی پیداست. میلان شعرگویی را از 14 سالگی آغاز کرد و در ۱۷ سالگی پس از شکست آلمان به حزب کمونیست پیوست و در سال ۱۹۴۸ وارد دانشکده سینمای پراگ شد. اما در سال ۱۹۵۰ از حزب اخراج شد.

نخستین مجموعه شعر او با نام «انسان؛ بوستان پهناور» که خوشبینی موجود و ادبیات دولتی را مورد انتقاد قرار می‌داد در ۱۹۵۳ و دومین و آخرین مجموعه شعر او با نام «تک گویی» که در آن رفتارها و کردارهای انسانی و روابط عاشقانه بی پرده بازنمایی می‌شد در 1957 منتشر شدند. او در 1960 گزیده اشعار گیوم آپولینر و تحلیلی از آن‌ها را چاپ کرد و در همین سال آموزش ادبیات در دانشکده سینما به عهده او گذاشته شد.

نخستین نمایشنامه او با نام (مالکان کلیدها) که به دوران ترس و خشونت هنگام استیلای آلمان می‌پرداخت در 1961 به چاپ رسید.

کوندرا در سال‌های 1958 تا 1968 ده داستان با عنوان عشق‌های خنده دار می‌نویسد که در آن‌ها به رابطه فرد با اجتماع توجه شده و مضمون بسیاری از رمان‌های آینده‌اش طرح می‌شوند.

کوندرا به همراه بسیاری از هنرمندان و نویسندگان چکسلواکی به حمایت از جنبش اصلاح‌طلبانه حزب کمونیست چکسلواکی در سال 1968 پرداخت.

فهرست مطالب کتاب خنده و فراموشی میلان کوندرا :

بخش 1 : نامه‌های گمشده

بخش 2 : مادر

بخش 3 : فرشتگان

بخش 4 : نامه‌های گمشده

بخش 5 : لیتست

بخش 6 : فرشتگان

بخش 7 : مرز

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب مدیریت بیمار ترومایی زکیه جمشیدیان PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

79 صفحه

نویسنده

میلان کوندرا

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب خنده و فراموشی میلان کوندرا PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *