دانلود کتاب مصر باستان شارلوت بوت PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب مصر باستان شارلوت بوت ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب مصر باستان شارلوت بوت PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع ، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد .

این انتشارات از ابتدای سال 1391 با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت ، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد .

طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

معرفی کتاب مصر باستان شارلوت بوت :

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار ، هنرهای گوناگون ، سرگرمی ، کامپیوتر ، تغذیه و سلامت ، زبان انگلیسی ، مهارت‌های زندگی ، روان‌شناسی ، ادبیات ، تاریخ و …. هستند .

کتاب مصر باستان شما را به قلب دنیای مصریان باستان می‌برد و کنجکاوی‌تان درباره‌ی فرهنگ و تاریخ این مردمان را پاسخ می‌دهد . حکایت‌هایی درباره‌ی پادشاهان و حرمسراهای آن‌ها ، بناهای تاریخی ، معماری‌های بی‌نظیر ، مراسم تدفین خیره‌کننده و مومیایی‌های اسرارآمیز ، همه به شما کمک می‌کنند تا میان تمدن مصر و افراد مختلفی که آن را خلق کرده‌اند ارتباط برقرار کنید .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب مرز های ناپیدا محمد علی اسلامی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

12 مگابایت

تعداد صفحات

358 صفحه

نویسنده

شارلوت بوت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب مصر باستان شارلوت بوت PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *