دانلود کتاب خط خون امیر منوچهری پور PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب خط خون امیر منوچهری پور ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

 کتاب خط خون امیر منوچهری پور PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، در کتاب اثر و اتفاق یک تصادف بسیار وحشتناک و شگفت آور سام راف کشته شده و کنترل شرکت به عهده تک دختر وی الیزابت واگذار شده است.

زنی بسیار زیرک و باهوش و سرسخت و زیبا که در این فکر است به جای فروختن شرکت آن را از این بحران خطرناک و سقوت نجات دهد و استوار نگهدارد.

ولی در این مسیر او به اجبار با همه ی اشخاصی که قدرت او را می خواهند مبارزه و میجنگد و خطرناک تر از تمام آنها فردی قاتل خواهد بود که زندگی او را می خواهد.

این کتاب به صورت موازی داستان چند نفر را که همگی عضو یک خانواده بزرگ هستند دنبال می کند، سام راف رئیس هیئت مدیره شرکت داروسازی راف در طی حادثه ای کشته می‌شود و دخترش الیزابت جای او را در هیئت مدیره می گیرد، در حالیکه همه اعضای هیئت مدیره قصد دارند الیزابت را وادار به عمومی کردن سهام شرکت کنند.

الیزابت متوجه می‌شود که کسی از همان اعضا سعی در کارشکنی و ایجاد خسارت و ضرر و زیان برای شرکت را دارد و حتی مرگ پدرش هم صرفاً یک حادثه نبوده است، تلاش برای یافتن خائن آغاز می شود…

برشی از کتاب خط خون امیر منوچهری پور

او مردی بود با چهره ای قوی، مویی سیاه و چشمانی مشکی که از هوش سرشاری خبر می داد. بیش از دو متر قد داشت. عضلانی که شخص رادر یک حالت فیزیکی کاملا مناسب نشان می دهد. او مردی بود که در دروازه پایتخت جهان خود رادر خانه احساس می کرد…

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب پدر خوب دختر خورشید PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

4 مگابایت

تعداد صفحات

284 صفحه

نویسنده

امیر منوچهری پور

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب خط خون امیر منوچهری پور PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *