دانلود کتاب کورش کبیر علیرضا شاهپور شهبازی PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب کورش کبیر علیرضا شاهپور شهبازی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب کورش کبیر علیرضا شاهپور شهبازی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، این کتاب کوروش بزرگ شاپور شهبازی زندگی و جهانداری بنیانگذار شاهنشاهی ایران نوشته شاپور شهبازی بوده است.

با توجه به ارزش و اهمیتی که کورش و آثار بزرگ او برای تاریخ بشریت داشته و دارند، بدیهی است که در هیچ ربانی کتاب مستند و جامعی درباره او نوشته نشده است.

نگارنده همواره در آرزوی جبران چنین کاستی برای ادای احترام به آن شاهنشاه بزرگ ایران بوده و برای این کار شش سال در تهران و وین گذرانده و از همه منابع کهن و تحقیقات و تحقیقات جدید سودمند است. کتاب حاضر را ارائه کرد.

یادآوری این نکات بیهوده نیست که این بنده سعی کرده از حقوق همه مؤلفان دفاع کند و حرف کسی را درست نقل نکند و یا تحقیق دیگری را از خود نخواند و مطلبی را از کسی نقل کند.

و این امکان وجود دارد که دیگران نیز در مورد کتاب و نقدهای او همین رفتار را داشته باشند. نکته دیگری که در خور یادآوری است بحث ثبت اسامی بیگانه است که همه آنها را با تلفظ اصلی و قدیمی خود نقل کرده ایم

و یا شکل انگلیسی آنها را ترجیح داده ایم و در این راه دانشمندانی چون فردیناند یوستی، کریستن سن، استاد احمد آرام و امیرحسین آریان پور را دنبال کرده ایم امید است این امر نه نشانه خودخواهی نویسنده و نه دلیل بر گستاخی وی تلقی شود و روزی برسد که همگان از چنین روشی استفاده کنند.

با تردید بسیار باید گفت که در موارد انگشت شماری، شکل معروف نام هایی مانند لودیا (بانو)، ساردیس (ساخت)، آموتیس (آمیتیس) تکرار شده است که همه آنها در اشتباه تایپی تصحیح شده اند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب دین زرتشت و نقش آن در جامعه ساسانیان فرشته عبداللهی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

8 مگابایت

تعداد صفحات

464 صفحه

نویسنده

علیرضا شاهپور شهبازی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب کورش کبیر علیرضا شاهپور شهبازی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *