دانلود کتاب جین ایر شارلوت برونته PDF

60000تومان

پی دی اف کتاب جین ایر شارلوت برونته ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب جین ایر شارلوت برونته PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، در کتاب جین ایر مانند بسیاری از زنان نویسنده در دوران خودش از اسم مستعار مردانه برای نوشته‌هایش استفاده می‌کرد. او اسم مستعارش را کُرر بل گذاشته بود.

دو خواهر دیگر برونته امیلی و آن هم برای انتشار آثارشان از اسامی الیس بل و اکتون بل استفاده می‌کردند. شارلوت برونته رمان خود را به ویلیام میکپیس تاکری نویسنده‌ بزرگ انگلیسی تقدیم کرد. جین ایر پس از انتشار توجه منتقدان و خوانندگان را به خود جلب کرد و بسیاری کنجکاو بودند تا بدانند کرر بل کیست. حتی ناشر کتاب هم تا یک سال بعد نمی‌دانست نویسنده‌ جین ایر یک زن است.

ادبیات کلاسیک پر از قهرمانان زن است. زنانی جذاب ، دلبربا و فریبنده. زنانی با خصوصیات برجسته که در روند داستان‌ها مورد توجهند و می‌درخشند ، اما قهرمان جین ایر جنس دیگری دارد.

دخترکی تنهاست که دست خالی برای زندگی می‌جنگد. همین ویژگی شخصیتی این دختر در بستر قصه‌ای عاشقانه ، جین ایر را به رمانی که تمام دوست‌داران ادبیات می‌توانند از آن لذت ببرند ، تبدیل کرده است.

برشی از کتاب جین ایر

در آن حال که من فقط به اربابم و همسر آینده‌اش می‌اندیشیدم ، در آن حال که فقط آن‌ها را می‌دیدم ، فقط حرف‌های آن‌ها را می‌شنیدم و فقط به حرکت‌های با معنی آن‌ها توجه می‌کردم ، بله ، در همان حال ، بقیه سرگرم علایق و لذایذشان بودند. لیدی لین و لیدی اینگرام به هم صحبتی و مکالمه‌های سنگین و رنگین خود ادامه می‌دادند. کلاه‌های عمامه‌ای شان را به طرف یکدیگر می‌جنباندند و دست‌های خود را به علامت تعجب ، پرسش ، یا وحشت (که به موضوع صحبتشان بستگی داشت) بالا می آوردند ، درست مثل دو عروسک خیمه شب بازی ، منتها بزرگ تر.

خانم دنت که ملایم بود با خانم ایشتن که با محبت بود حرف می‌زد. این دو گاهی کلمه‌ای هم با من رد و بدل می‌کردند یا به من لبخند می‌زدند. سر جورج لین ، کلنل دنت و آقای ایشتن از سیاست و امور مملکتی و مسائل قضایی حرف می‌زدند. لرد اینگرام با ایمی ایشتن لاس می‌زد. لوئیزا می‌نواخت و می‌خواند – یا برای یکی از آقایان یا همراه یکی از آن‌ها.

مری اینگرام ، بی‌حال و بی‌علاقه ، به صحبت‌های رجز مانند یکی دیگر از آقایان لین گوش می‌داد. گاهی همه باهم ، گویی با نوعی توافق دسته جمعی ، نمایش‌های فرعی خود را متوقف می‌کردند تا به نمایش بازیگران اصلی نگاه کنند و گوش بدهند. آخر ، آقای راچستر و دوشیزه اینگرام که همه جا با او بود شمع محفل بودند. اگر آقای راچستر حضور نمی‌داشت واقعا روحیه مهمان‌ها کسل می‌شد. وقتی می‌آمد ، صحبت‌ها تازگی می‌یافت و زنده‌تر می‌شد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب مددکاری اجتماعی (1) کار با فرد حسن موسوی چلک PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

7 مگابایت

تعداد صفحات

660 صفحه

نویسنده

شارلوت برونته

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب جین ایر شارلوت برونته PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *