دانلود کتاب جریان هدایت الهی PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب جریان هدایت الهی ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

دانلود کتاب جریان هدایت الهی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب جریان هدایت الهی (تعالیم حق- جلد اول) مجموعه سخنرانی‌های ایلیا میم رام‌الله (پیمان فتاحی) در سن 23 سالگی است که اولین بار در سال 1377 شمسی و در زمان وزارت عطاءالله مهاجرانی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ و در بازار نشر توزیع شد.

کتاب تعالیم حق در حالت فشرده 12 جلد و در حالت معمول 40 جلد می‌باشد که تنها به جلد اول آن اجازه انتشار داده شده‌است.

منتقدان این کتاب را به عنوان مانیفست جمعیت ال یاسین معرفی کرده‌اند که مدت‌ها با تیراژی بالا در دسترس مردم بوده‌است

این کتاب که قسمتی از تعالیم عمومی و آشکار ایلیا رام‌الله محسوب می‌شود، علی‌رغم اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت، مدتی پس از انتشار در فهرست کتب ممنوعه قرار گرفت و مانند سایر کتبی که توسط نهادهای دولتی جمهوری اسلامی با عنوان کتب ضاله از آن یاد می‌شود از کتاب فروشی‌ها جمع شد.

واکنش‌ها پس از انتشار کتاب به نحوی بود که باعث شد جمعی از ناشران و توزیع کنندگان کتب معنوی در ایران طی نامه‌هایی به مسئولان نظام از برخوردها و واکنش‌ها ابراز تعجب و گلایه کنند.

در بخشی از این نامه‌ها آمده‌است: با وجودی که این کتاب دارای مجوزهای لازم برای انتشار و توزیع از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده‌است اما مدتی پس از انتشار توسط عوامل ناشناس از کتاب فروشی‌ها جمع شد و فروشگاه‌ها و توزیع کنندگان این اثر از طرف نهادهای امنیتی با تهدید و برخوردهای شدید مواجه شدند.

به گفته منتقدان، این تنها کتابی است که از جمعیت ال یاسین به صورت مستقیم در دسترس است؛ اثری که حاوی اندیشه‌ها و تعالیم «الیاس رام‌الله» است و چندین ناشر به نامهای «تعالیم حق» یا «تعالیم مقدس» یا «هدایت الهی» و «حم» در این باره فعالیت می‌کنند.

همچنین از این کتاب در برخی منابع به عنوان تنها اثر فارسی زبان موجود از تعالیم ایلیا رام‌الله یاد شده که توسط یکی از شاگردان او به نام پیما الهی تدوین شده و آن را از منابع مهم عقاید ایلیا رام‌الله می‌دانند.

گروهی از نویسندگان جمعیت ال یاسین نیز اعلام کرده‌اند که بیش از4000 صفحه متن مکتوب در قالب بیش از 40 اثر از ایلیا رام‌الله (پیمان فتاحی) وجود دارد اما از بین آن‌ها تنها به کتاب جریان هدایت الهی مجوز انتشار داده شد.

محتویات

کتاب جریان هدایت الهی (جلد اول) در 192صفحه و مشتمل بر 6 فصل با عناوین تمثیل‌های ربانی، سوی او، مکرهای شیطان و دام‌های مرگبار، صدای آسمان، زداینده جهل و تاریکی، و حرکت الهی است که کار تدوین و نگارش آن را چند تن از شاگردان ایلیا میم بر عهده داشته‌اند و تدوین نهایی آن توسط پیما الهی صورت گرفته‌است.

مفاهیم بیان شده در جلد اول کتاب جریان هدایت الهی شامل «دریافت حضور الهی و آشکاری عشق به خداوند»، «تسلیم الهی» و «خدمتگزاری به خداوند»، اهمیت آمدن «روح خدا» به زندگی انسان به عنوان عامل اصلی هدایت و تعلیم و رهایی، لزوم «زنده پرستی» و ترک «مرده پرستی»، «عاشقانه زیستن در حضور خداوند»، هوشیاری نسبت به «مکرها و دام‌های شیطان» و فریب‌های نفسانی به عنوان موانع هدایت الهی و عوامل محرومیت انسان از نور، ضرورت «افزایش خودآگاهی و تغییر در بینش»، لزوم «حقیقت گرایی»، «توهم زدایی» و ذکر نام خداوند به عنوان ریسمان و کلید ارتباط الهی می‌باشند.

با این حال جوهر اصلی تعالیم حق را می‌توان در مفهوم «تسلیم الهی» بیان کرد که به اشکال مختلفی در آموزه‌های ایلیا «میم» بیان شده‌است.

از دیدگاه تهیه‌کنندگان، «کتاب تعالیم حق را می‌توان بستر و زمینه اصلی درک و ورود به دیگر تعالیم وی (ایلیا رام‌الله) دانست؛ بنابراین می‌توان آن را به عنوان مبنا و پایه تعلیمات ایلیا به حساب آورد. خواندن تدریجی کتاب تعالیم حق یکی از تأکیدات استاد برای فهم تعلیمات باطنی بوده‌است.

گزارشهای متعددی از خوانندگان مختلف این کتاب نقل شده‌است که همه آن‌ها حاکی از تأثیرگذاری مطالب کتاب در تغییر فهم و آگاهی و نیز دگرگونی در بینش‌ها و اندیشه‌ها و تغییر در حوزه ارتباط الهی افراد می‌باشد.

دست‌اندرکاران تهیه اثر مدعی اند که این کتاب پس از انتشار خود توانسته حرکت زنده معنوی را سبب شود و افراد بسیاری پس از خواندن این کتاب گزارش دهنده دریافتهای باطنی و معنوی خود بوده‌اند.

فهرست مطالب کتاب جریان هدایت الهی

فصل اول:تمثیل های ربانی

تمثیل های ربانی

خدا نمرده

شاه خفته

فصل دوم: سوی او

بخوانید

جریان حق و باطل

تمرین بزرگ و طعام الهی

فصل سوم: مکرهای شیطان و دام های بزرگ

محروم از آسمان

توهم دانایی، خواب مرگبار

برداشت های ما

حدود ما

و…

فصل ششم: حرکت الهی

او

نجات و رهایی بشر در تحقق زندگی متعالی

حرکت الهی، کامل است

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب فقه استدلالی سید مهدی دادمرزی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

259 صفحه

نویسنده

ایلیا میم رام‌الله (پیمان فتاحی)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب جریان هدایت الهی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *