دانلود کتاب تکنیک رهایی ذهن گری کریگ PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب تکنیک رهایی ذهن گری کریگ ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب تکنیک رهایی ذهن گری کریگ PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، زمانی که فقر ، استرس ، دردهای جسمی و احساسات منفی مثل ترس ، نگرانی ، خشم و غیره در زندگی ما ریشه می‌دواند ، به تدریج متوجه تاثیر آن‌ بر خلق و خوی خود می‌شویم.

گاهی احساسات منفی چنان زیاد می‌شوند که از نظر فیزیکی هم ما را از پا در می‌آورند. چاقی ، فشارخون ، سردرد ، کمر درد ، معده درد و هزاران مریضی دیگر هستند که در پی نگرانی‌ها و انرژی‌های منفی زندگی‌مان ایجاد می‌شوند.

نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که چطور بین روح و جسم خود تعادل برقرار کنیم تا هر دو در سلامت و آرامش باشند. یاسمن گلچین در کتاب تکنیک رهایی ذهن با ارائه روشی نوین به این سوال جواب می‌دهد.

تکنیک رهایی احساس شیوه درمانی خودیاری متکی بر شواهدی است که اعتبار و کارایی آن توسط بیش از 100 پژوهش به اثبات رسیده است. پژوهشی که در دانشکده پزشکی هاروارد صورت گرفته ، نشان می دهد که هنگام تحریک نقاط طب سوزنی چه اتفاقی در مغز می افتد.

این تکنیک حتی توانایی برطرف کردن نمادهای جسمی همانند دردهای مزمن ، آلرژی ها و دیگر ناراحتی ها را دارد. در این تکنیک ضربات آرامی به نقاط مهم انرژیکی بدن نواخته می شود. این ضربات باعث تعادل انرژی در بدن می شوند. در این تکنیک از دارو ، انرژی خارجی و سوزن خبری نیست ، اما نتایج آن باورنکردنی است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب درآمدی بر جامعه شناسی مریم خراسانی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

168 صفحه

نویسنده

گری کریگ

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب تکنیک رهایی ذهن گری کریگ PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *