دانلود کتاب آدم های سمی شیرین یزدانی PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب آدم های سمی شیرین یزدانی ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

 کتاب آدم های سمی شیرین یزدانی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، ده ترفندی که در این کتاب برای برخورد با افراد سمی ارائه شده است، مهارت هایی هستند که بسیاری از مراجعه کنندگان با استفاده از آن ها توانسته‌اند با افراد سمی در عرصه های مختلف زندگیشان کنار بیایند و سلامتی، نگرش، زندگی شخصی و روابط فردیشان به شدت بهبود بخشد. 

معرفی کتاب آدم های سمی شیرین یزدانی :

قرار گرفتن در کنار فردی که رفتارهای آزارگرانه دارد، تمام روح و جان شما را فرسوده خواهد کرد. زیرا چنین کسی مدام از دیگران شاکی است، ماجراهای عجیب و غریب به وجود می‌آورد و حتی شاید رفتارهای خودش را به شما نسبت دهد و متهم‌تان کند که با وی بدرفتاری می‌کنید و به نیازهای او توجهی ندارید.

میزان آسیبی که این‌ دسته از افراد به شما می‌زنند به قدری روشن و مسلم است که هرگونه توضیح بیشتر در مورد آن تنها اضافه‌گویی‌ محسوب می‌شود.

از این رو اگر فردی در زندگی‌تان است که بعد از کمترین ارتباطی حال‌تان را بد می‌کند، از همه چیز شاکی است و شما توانایی حذف او را از زندگی‌ خود ندارید، مطالعه‌ی این کتاب می‌تواند زندگی شما را از این رو به آن رو کند.

دکتر گلاس با این کتاب عبارت «انسان‌ سمی» را در فرهنگ عامیانه وارد کرد و از این اصطلاح در زبان امروزی بسیار استفاده می‌شود. گفتنی‌ست این اثر در فهرست کتاب‌هایی قرار گرفته که می‌توانند زندگی شما را تغییر دهند.

به همین دلیل با یکی از بهترین متخصصان روابط اجتماعی همراه شوید و اجازه ندهید انسان‌های منفی وجودتان را آلوده کنند. فرقی ندارد فرد سمی زندگی شما چه کسی است، از همکار گرفته تا پدرتان! با بهره‌گیری از تکنیک‌های این کتاب می‌توانید ارتباط بهتری با آن‌ها داشته باشید.

لیلیان گلاس از انواع گوناگون این نوع انسان‌ها برای شما می‌گوید و بعد از آن به بیان استراتژی‌های قدرتمند خود در برابر این افراد می‌پردازد.

بعد از اتمام این کتاب خواندنی می‌آموزید رابطه‌ی خودتان با افراد سمی را این بار به روش مناسبی بهبود ببخشید و یا آن را رها و این‌گونه سلامت روانتان را حفظ کنید. این کتاب نخستین بار در سال 1995 منتشر شده و تاکنون یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های روابط اجتماعی و خودسازی محسوب می‌شود.

برشی از کتاب آدم‌های سمی شیرین یزدانی :

وقتی کسی از شما تعریف می‌کند، در واقع انگار به شما هدیه‌ای می‌دهد. تعریف کردن از کسی، کلیدی است که قفل ارتباط با آن شخص را برای شما باز می‌کند. کلیدی که راه درک و فهم متقابل بین دو نفر را باز می‌کند.

اگر تعریف و تمجید شما بی‌ریا و از روی محبت و با لحنی محترمانه گفته شود، می‌تواند مانند سیمان باشد که باعث ایجاد رابطه‌ای مستحکم شود، اما اگر اظهارنظر شما ریاکارانه، کنایه‌آمیز، از روی حسادت یا بی‌احساس گفته شود یا وقتی حرف‌های محبت‌آمیز با لحنی آزاردهنده و خشن گفته شود، به این تعریف و تمجید شما گفتار طعنه‌آمیز اطلاق می‌شود.

روزی قرار بود در دالاس تگزاس سخنرانی داشته باشم. لیموزینی به دنبالم آمد تا من و خانمی را که محافظ من بود، به سالن سخنرانی ببرد که مملو از حضار بود. وقتی خواستیم سوار ماشین شویم ناگهان توجه هر دوی ما به سکه‌ای که روی زمین افتاده بود جلب شد.

محافظ من با طعنه گفت: «نگاه کن. یه سکۀ یک پنی. بهتره اون رو از روی زمین برداری. این سکه می‌تونه برات ‌شانس بیاره. چیزی که امروز خیلی بیشتر از همیشه بهش نیاز داری.»

چیزی که در آن لحظه به ذهنم رسید، ‌این بود: «عجب آدم نحسی!» اگر او حرفش را با لحنی مهربانانه‌تر، اینطور می‌گفت: «نگاه کن، یه سکۀ یک پنی. بهتره برش داری. این سکه می‌تونه برات خوش‌شانسی بیاره.»، به‌طور قطع عکس‌العمل من به حرفش کاملاً متفاوت بود. ابتدا می‌خواستم در طول مسیر با او هم‌صحبت شوم، اما با این طعنه‌ای که به من زد، دیگر به خودم زحمت حرف زدن با او را ندادم.

امکان دارد بعضی از افراد در همان لحظۀ اول برخورد با شما، حرف‌های محبت‌آمیز و دلنشینی به زبان بیاورند، مثلاً بگویند: «وای، چقدر جذابی. خیلی طرز لباس پوشیدنت رو دوست دارم. خیلی خوب می‌تونی لباسات رو با هم ست کنی.» و بعد از آن، حرفی کاملاً ‌مخالف جملۀ قبلی به زبان می‌آورد: «اما موهات خیلی به هم ریخته ا‌ست. باید یه شونه بهشون می‌کشیدی.» این مثالی از جملات طعنه‌آمیز است. اینجور افراد ابتدا حرفشان را خوشایند شروع می‌کنند و به شما حس خوبی منتقل می‌کنند، اما در آخر با گفتن یک جملۀ طعنه‌آمیز حال شما را خراب می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب آدم های سمی شیرین یزدانی :

فصل اول : آیا در زندگیتان فرد سمی وجود دارد

  • شناخت افراد سمی
  • نشانه های عاطفی
  • نشانه های رفتاری
  • نشانه های فیزیکی
  • نشانه های ارتباطی
  • مفهوم پاسخ های شما

فصل دوم : رفتار های سمی

  • سخنان سمی
  • عصبی و ناراحت کردن دیگران
  • طعنه زدن ( آنچه میگویند و آنچه منظورشان است )
  • گفتن جملات سمی ب خودمان
  • من فقط شوخی کردم
  • به دقت گوش کنید
  • تنها کلمات سمی کلمات بد و دشنام نیستند

فصل سوم : چه چیزی باعث میشود افراد سمی اینگونه رفتار کنند؟

  • حسادت ریشه همه سموم
  • چرا وقتی شما فردی زیبا یا موفق هستید دیگران به شما حسادت می‌کنند؟
  • چرا عده ای فقط وقتی شما موفق هستید یا زیبا به نظ میرسید، شما را دوست دارند؟
  • چرا وقتی شکست میخورید بعضی ها از شما متنفر می‌شوند؟
  • چرا عده ای بعد از اینکه شما را میشناسند از شما متنفر می شوند؟
  • نمیتوانید همه را از خودتان راضی نکه دارید، پس سعی کنید دست کم خودتان از خودتان راضی باشید و …
  •  و …

فصل دوازدهم : کنار آمدن با زندگی تان

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

50 مگابایت

تعداد صفحات

355 صفحه

نویسنده

شیرین یزدانی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب آدم های سمی شیرین یزدانی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *