دانلود کتاب معنی هنر PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب معنی هنر ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب معنی هنر PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب “معنی هنر” که در ابتدا یک سلسله مقالات به قلم “هربرت رید ” بوده امروز دیگر به صورت یک متن کلاسیک در توضیح مفاهیم اساسی هنر و تشریح جنبش های عمده ی هنری درآمده است. این کتاب حاوی مطالب و سر فصل های ارزنده ای در خصوص تمام ابعاد و جنبه های گوناگون هنر است که می تواند پاسخ گوی سؤالات و نیازهای هر پژوهش گر هنری با هر گرایشی باشد.

برشی از کتاب معنی هنر

کتاب « معنی هنر» نوشته « هربرت رید» توسط انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است.مقدمه سر هربرت رید بر درک هنر بر ذائقه چندین نسل تأثیر گذاشته است. با تعریف عناصری که در ساخت آنها نقش داشته اند، زمینه ای برای قدردانی از تصاویر، مجسمه ها و اشیاء هنری در تمام دوره ها فراهم می کند. این کتاب به شکل فشرده و زیبا، بررسی مصور موضوع را از نقاشی‌های غار گرفته تا بوم‌های جکسون پولاک ارائه می‌کند و ماهیت مکاتب، ژانرها و جنبش‌ها را در تاریخ هنر خلاصه می‌کند.

کتاب «معنی هنر» بررسی کوتاه و در عین حال جامعی است در زمینه ابعاد و جنبه های گوناگون هنرهای تجسمی و به ویژه نقاشی و مجسمه سازی است که در آن تعریف هایی از هنر، زیبایی، حس جمال شناختی و از این قبیل عرضه شده اند. از این ها گذشته خواننده در این کتاب شیوه نگریستن به آثار هنری را می آموزد و با سبک های مختلفی چون گوتیک، باروک، روکوکو، رئالیسم، ناتورالیسم و غیره آشنا می شود.
نویسنده از تعریف هنر و حس زیبایی گرفته، تا مکتب ها و ویژگی های هنری تمدن های باستان و دیدگاه های هنرمندان و اندیشمندان صاحب نام در این حوزه همه را به خوبی بیان می دارد. وی علاوه بر اختصاص سرفصل های معین به تک تک موضوعات، کلیه مطالبش را در سه بخش دسته بندی کرده است؛ در بخش اول و دوم هنر را از منظر تماشاگر تحلیل می کند و در بخش سوم هنر را از منظر هنرمند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تاریخ ایران باستان حسن پیرنیا جلد ۱ PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

29 مگابایت

تعداد صفحات

316 صفحه

نویسنده

نجف دریا بندری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب معنی هنر PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *