دانلود کتاب موعد مقرر هاکان منگوچ PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب موعد مقرر هاکان منگوچ ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب موعد مقرر هاکان منگوچ PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب موعد مقرر اثر هاکان منگوچ، نویسنده و مترجم نام آشنا، دریچه‌ای نو به سوی دنیای درون انسان می‌گشاید.

این کتاب که در انتشارات نسل نو اندیش به چاپ رسیده، با زبانی ساده و لحنی صمیمی، به بررسی موانع سعادت و خوشبختی می‌پردازد و راهکارهایی عملی برای عبور از این موانع ارائه می‌دهد.

منگوچ در این کتاب، با تکیه بر آموزه‌های عرفانی و فلسفی، به خواننده کمک می‌کند تا ریشه‌های اضطراب، ترس، خشم و سایر رنج‌های درونی خود را شناسایی کند. کتاب موعد مقرر می‌تواند به عنوان یک راهنمای ارزشمند در مسیر خودشناسی و تعالی درونی مورد استفاده قرار گیرد.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا با شناخت عمیق‌تر خود، موانع سعادت و خوشبختی را از سر راه بردارید و به آرامش و صلح درونی دست پیدا کنید.

برشی از کتاب موعد مقرر هاکان منگوچ

مان‌طورکه همه از یک سطحی از آگاهی برخوردارند، در سلسله‌مراتب خود نیز دارای نظمی خاص هستند. هر فردی دریافت متفاوتی از یک علم دارد یا بهتر است بگوییم، هر آگاهی‌ای اثرگذاری و نتیجه‌بخشی متفاوتی در افراد مختلف دارد.

این وضعیت ارتباطی با آموزش یا فرهنگ شاگرد ندارد، بلکه با عمق ذهنی و روانی فرد و همچنین وسعت قالب فکری او در ارتباط است. انسان‌های زیادی را دیده‌ایم که با تحصیل در بهترین دانشگاه‌های دنیا، معلوماتی ارزشمند به‌دست آورده و زبان‌های مختلفی آموخته‌اند.

می‌توان گفت این افراد گنجینه‌ای از علم و فرهنگ در خود دارند، اما با وجود این میزان از آموزش نتوانسته‌اند به بلوغ برسند، احساسات و غرایز درونی‌شان را مدیریت کنند و در زندگی خود، معنا را کشف کنند. 

آنان احساس یکپارچگی شخصیتی ندارند و گویی با زخمی باز، زندگیخودشان را سپری می‌کنند که با نشستن کوچک‌ترین گردی روی آن به‌شدت خشمگین می‌شوند. مطمئنم که تو هم چنین انسان‌هایی را می‌شناسی و قطعاً در محیط زندگی و پیرامونت حضور دارند.

برای مثال، ممکن است بگویی: «کاش شانسی را که او دارد، من می‌داشتم. اگر من تحصیلات او را داشتم، چه‌ها که نمی‌کردم. اگر من خانه او را داشتم، چقدر شاد بودم.

افسوس که از داشته‌هایش لذت نمی‌برد و حق هیچ‌یک را ادا نمی‌کند.» یا به این فکر کنی که:

چرا او با وجود آن همه تحصیلات، استعداد و فرصت، آدم شادی نیست؟» یا با خود می‌گویی:

چرا این‌چنین خشمگین و پر از کبر است؟

چرا از بالا به انسان‌ها نگاه می‌کند؟

چرا رفتاری صمیمانه ندارد؟

چرا این‌چنین خودپسند و ازخودراضی است؟

یعنی از این‌طور رفتار کردن خسته نمی‌شود؟

حوصله‌اش از این‌طور زندگی کردن سر نمی‌رود؟»

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب زن مرد و اخلاق جنسی در گهواره های تمدن ویل دورانت PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

 

 

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

4 مگابایت

تعداد صفحات

189 صفحه

نویسنده

هاکان منگوچ

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب موعد مقرر هاکان منگوچ PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *