دانلود کتاب خردنامه جلد سوم شروین وکیلی PDF

70000تومان

پی دی اف کتاب خردنامه جلد سوم شروین وکیلی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب خردنامه جلد سوم شروین وکیلیPDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، خردنامه جلد سوم، تالیف شروین وکیلی، به موضوعات جذاب و پیچیده‌ی زیست‌شناسی می‌پردازد. این کتاب با زبانی ساده و روان، مفاهیم پیچیده علمی را به گونه‌ای قابل فهم برای عموم مردم بیان می‌کند. شروین وکیلی با نگاهی عمیق به دنیای زیست‌شناسی، سعی کرده است تا خواننده را با عجایب این علم آشنا کند و به او کمک کند تا دنیای اطراف خود را بهتر درک کند.

معرفی کتاب خردنامه جلد سوم شروین وکیلی

کتاب «خردنامه جلد سوم» ادامه دو جلد قبلی این مجموعه است و موضوع اصلی آن به بررسی تاریخ ایران اختصاص دارد. این جلد شامل نوشتارهایی درباره رخدادهای تاریخی و تحلیل متونی کهن از گذشته است.

درباره شروین وکیلی

شروین وکیلی نویسنده، پژوهشگر، نظریه‌پرداز، جامعه‌شناس، تاریخ‌نگار و اسطوره‌پژوه ایرانی است. او مدیر گروه جامعه‌شناسی تاریخی انجمن جامعه‌شناسی ایران است و همچنین در رشته زیست‌شناسی تحصیل و تدریس کرده است. وکیلی از حامیان آموزش نظریه فرگشت در مدارس و دانشگاه‌هاست.

مضمون کتاب خردنامه جلد سوم شروین وکیلی

کتاب «خردنامه جلد سوم» به بررسی تاریخ ایران می‌پردازد و ادامه دو جلد قبلی این مجموعه است. تاریخ، واژه‌ای است که به گذشته مرتبط است و مورخان به تحلیل و بررسی رخدادهای گذشته و متون کهن می‌پردازند. در این جلد، نویسنده تلاش کرده است تا به بررسی دقیق و تحلیلی تاریخ ایران بپردازد و نقش مورخان و اندیشمندان در نگارش تاریخ را مورد توجه قرار دهد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب کشف الأسرار و مکاشفات الأنوار مریم حسینی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

11 مگابایت

تعداد صفحات

1082 صفحه

نویسنده

شروین وکیلی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب خردنامه جلد سوم شروین وکیلی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *