دانلود کتاب قلبت را پس بگیر یاسمین مجاهد PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب قلبت را پس بگیر یاسمین مجاهد ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب قلبت را پس بگیر یاسمین مجاهد PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، پس از گسترش چشمگیر علوم تجربی و غلبه‌ی روش‌های تجربی بر ابعاد گوناگون زندگی بشر ، انسان‌ها رفته‌رفته به این باور نادرست رسیدند که اصولاً جز آزمایش راهی برای کشف دنیا و حقایق آن وجود ندارد.

و هر معرفتی که از راه‌های دیگر به دست آمده باشد ، فاقد ارزش و اعتبار است. نتیجه‌ی این دیدگاه افراطی، روی‌گردانی از دین و معنویت بود که با گذشت قرن‌ها همچنان آثار و پیامدهای آن را در برخی از جوامع می‌بینیم.

بااین‌حال ، یک نگاه سرسری به قفسه‌ی کتاب‌های روانشناسی نشان می‌دهد ، آموزگاران معنوی در سال‌های اخیر کوشیده‌اند تا انسان‌ها را بیش‌ازپیش متوجه رشد روحانی و نیازهای روحی خود کنند.

نام‌ها آشنایی چون «جول اوستین» و «دیپاک چوپرا» و محبوبیت گسترده‌ای که میان اهالی کتاب‌خوان کسب کرده‌اند ، از موفقیت رهبران معنوی و رواج آموزه‌هایشان میان انسان‌های مدرن امروزی خبر می‌دهد.

اگرچه استقبال وسیع انسان‌ها از آموزه‌های معنوی به‌خودی‌خود خبر خوبی به حساب می‌آید اما در این بین کمبودی احساس می‌شود که نویسندگانی چون یاسمین مجاهد (Yasmin Mogahed) کوشیده‌اند با نگارش آثاری از جمله کتاب صوتی قلبت را پس بگیر (Reclaim Your Heart)، آن‌ را جبران کنند.

واقعیت این است که ادیان و نسخه‌های مدرن آن‌ها به‌سرعت راه خود را به کتاب‌های خودیاری و خودسازی باز کرده‌اند اما گویا دین اسلام و آموزه‌هایش ، آن‌طور که شایسته است در کتاب‌های روانشناختی مورد بررسی قرار نگرفته‌اند.

نویسنده‌ی کتاب حاضر با هدف جبران این خلأ سعی دارد با گریزی به پندهای کتاب آسمانی مسلمانان ، مفاهیمی را به انسان‌های امروزی ، اعم از مسلمان و غیرمسلمان یادآوری کند که مدت زیادی‌ست از خاطرشان رفته.

موضوعاتی مانند توکل ، ایمان و پناه بردن به خداوند که شاید برای بسیاری از اطرافیانمان بی‌معنا یا خرافی باشد اما به باور یاسمین مجاهد، حقایق نجات‌بخش زندگی انسان خواهند بود.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب اخلاق جواد محدثی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

129 صفحه

اسم نویسنده

یاسمین مجاهد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب قلبت را پس بگیر یاسمین مجاهد PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *