دانلود کتاب شازده کوچولو آنتوان دوسنت اگزوپری PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب شازده کوچولو آنتوان دوسنت اگزوپری ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب شازده کوچولو آنتوان دوسنت اگزوپری PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب شازده کوچولو افسانه‌ا‌ی مدرن‌کلاسیک است که توسط هوانورد و نویسنده‌ی فرانسوی، آنتوان دوسنت اگزوپری نوشته شده و در سال 1943 با تصویرسازی خودش منتشر شده است.

این کتاب به زبانی ساده، داستان کودکی مشهور به شازده کوچولو را روایت می‌کند که برای کسب خرد در جهان سفر می‌کند. این رمان به صدها زبان ترجمه شده، حدود 200 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفته و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ شناخته می‌شود.

کتاب شازده کوچولو توسط احمد شاملو ترجمه و توسط انتشارات نگاه منتشر شده است. نسخه‌های دیگری از این کتاب توسط مترجم‌های دیگر و عناوین متفاوت مانند شاهزاده کوچولو به فارسی برگردانده شده است.

درباره‌ی کتاب شازده کوچولو آنتوان دوسنت اگزوپری :

خلبانی که در یک بیابان گیر افتاده است، یک روز صبح از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند که در مقابل او، فردی کوچک و خارق‌العاده ایستاده است.

غریبه می‌گوید: «لطفا برای من یک گوسفند بکش» و خلبان متوجه می‌شود که وقتی درک وقایع زندگی بسیار دشوار است، چاره‌ای جز تسلیم اسرار آن شدن وجود ندارد.

بدین ترتیب، افسانه‌ی حکیمانه و مسحورکننده‌ای آغاز می‌شود که در آموزش راز آن‌چه واقعا در زندگی از سایر چیزها مهم‌تر است، جهان را برای همیشه برای خوانندگانش تغییر داده است.

تعداد کمی از داستان‌ها در جهان وجود دارند که به اندازه‌ی داستان کتاب شازده کوچولو هم توسط کودکان و هم توسط بزرگسالان به طور گسترده خوانده می‌شوند و مورد توجه همگان قرار می‌گیرند.

شازده کوچولو در سراسر جهان، قلب خوانندگان در تمام سنین را تسخیر کرده و خواهد کرد. این کتاب که در سال 1943 در نیویورک منتشر شده، یک پدیده در سراسر جهان محسوب می‌شود.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب نقد و بررسی تاریخچه کتاب سوزی مهسا بدیعی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

139 صفحه

نویسنده

آنتوان دوسنت اگزوپری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب شازده کوچولو آنتوان دوسنت اگزوپری PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *