دانلود کتاب دو منظره غزاله علیزاده PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب دو منظره غزاله علیزاده ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب دو منظره غزاله علیزاده PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب دو منظره و داستان‌های دیگر مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که توسط غزاله علیزاده، نویسنده‌ی شناخته‌شده‌ی ایرانی، نوشته شده است. این کتاب شامل داستان‌هایی با سبک و سیاق متفاوت است که هر کدام به گوشه‌ای از زندگی و روابط انسانی می‌پردازند.

معرفی کتاب دو منظره غزاله علیزاده

کتاب “دو منظره و داستان‌های دیگر” اثر غزاله علیزاده، شامل مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه نویسنده است که به وسیله انتشارات توس منتشر شده است. کتاب شامل داستان‌هایی است که در مجموعه‌های مختلف منتشر شده‌اند.

از جمله داستان‌های این کتاب می‌توان به “سفر ناگذشتنی” با داستان‌هایی مانند “شجره طیبه” و “پاندارا”، “چهارراه” با داستان‌هایی نظیر “دادرسی” و “جزیره”، و “تالارها” با داستان‌هایی مانند “نقش‌ها” و “اول بهار” اشاره کرد. همچنین داستان‌هایی چون “کشتی عروس” و “دو منظره” نیز در این کتاب موجود است.

درباره  غزاله علیزاده 

غزاله علیزاده (فاطمه علیزاده) در تاریخ 27 بهمن 1327 در مشهد به دنیا آمد و در تاریخ 21 اردیبهشت 1375 در جواهرده رامسر درگذشت. او نویسنده‌ای برجسته و شناخته شده به خاطر رمان دوجلدی “خانه ادریسی‌ها” و مجموعه داستان‌هایش است.

او کار ادبی خود را از دهه 1340 خورشیدی با انتشار داستان‌های کوتاه آغاز کرد و در ادامه به تألیف آثار متعددی پرداخت. علیزاده تحصیلات خود را در رشته حقوق در دانشگاه تهران و سپس فلسفه در دانشگاه سوربن فرانسه ادامه داد. او به خاطر آثارش جوایز مختلفی از جمله جایزه بیست‌سال داستان‌نویسی و قلم طلاییِ مجله ادبی گردون را کسب کرده است.

بخشی از کتاب دو منظره و داستان های دیگر

«سومین کوچه گمان می‌کنید، کوچهٔ شائوم است. پا در کوچه می‌گذارید و دیگر به یاد باد نیستید. معماری بیرحم کوچه فرصتها را تمام گرفته، قدیم‌ترین کوچه و نیز نوترین کوچه، بندهای آجر قرمز با گسترشی شریان وار به راستای سیمان دودی فراز می‌رود و سطح سرد سیمانی به رگهایی منتشر چشم می‌زند و در حیرتید که چگونه آب باران از بام فرود می‌آید.

آسمان‌خراشی با معماری سلیس مربع و چهارصد پنجرهٔ بی‌ساکن. و شما نگران نیستید که حتم دارید هفتهٔ بعد اعلان اجاره می‌گذارند بر هر کدام یا فروش. در کوچه پیش می‌روید و طبعآ تدریجی چرا که پیاده‌اید و می‌رسید محلهٔ کهنه. پنجره‌های شش‌گوش محدب نشان خانه‌های قدیمی، پرده‌های چرکتاب قهوه‌یی با بوته‌های بنفش و گلدانهایی نازک از گل پنج‌پر طلایی. گل مائومیا که شیره‌یی شیرین دارد و چون سپیدهٔ تخم‌مرغ، با جسمیتی تغییرپذیر از نگاه.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب افسونگران دریا آلفره ماشار PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

124 صفحه

نویسنده

غزاله علیزاده

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب دو منظره غزاله علیزاده PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *