دانلود کتاب فرهنگ خوراک مردم گیلان مسعود پورهادی PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب فرهنگ خوراک مردم گیلان مسعود پورهادی ، برای دانلود کلیک کنید

توضیحات

کتاب فرهنگ خوراک مردم گیلان مسعود پورهادی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، فرهنگ خوراک ایرانی، هویتی رنگین‌کمانی است که از هویت‌های قومی تشکیل شده است. یکی از طیف‌های این رنگین‌کمان، مردمان گیلان هستند که در حاشیه غربی دریای کاسپین زندگی می‌کنند.

غذاهای مردم این سرزمین در میان سایر ایرانیان مشهور است. در کتاب حاضر تلاش شده که فرهنگ خوراک این مردم، از منظر مطالعات مردم‌شناختی بررسی شود.

تأکید بر نشانه‌های فرهنگی مربوط به غذا و خوراکی‌ها بوده است. اگرچه در خلال طرح موضوعات، نمونه‌هایی از شیوۀ طبخ و ترکیب مواد در غذاهای گیلانی ارائه شده است.

کتاب فرهنگ خوراک مردم گیلان نوشته مسعود پورهادی، جلد سی‌وششم از دانشنامه فرهنگ و تمدن گیلان است. این دانشنامه ارزشمند مجموعه‌ای از مطالعات و پژوهش‌ها در حوزه تاریخ، طبیعت، فرهنگ و تمدن سرزمین گیلان است.

درباره دانشنامه‌ فرهنگ و تمدن گیلان :

این مجموعه در سال 1385 و در یک شورای سه نفره با حمایت سازمان برنامه‌ریزی و حوزه هنری گیلان آغاز شد و تا کنون ادامه دارد. تاریخ، فرهنگ، دین و مذهب، جغرافیا، زبان‌شناسی، مردم‌شناسی، کشاورزی، هنر و ادبیات از سرفصل‌های این پروژه‌اند.

بیشتر نویسندگان این پروژه فرهیختگان اهل گیلان هستند و شیوه تالیف آثار، شیوه پژوهشی یکسانی است. بسیاری از جلدهای این مجموعه در سال‌های مختلف آثار برگزیده‌ی حوزه‌ی پژوهش در استان گیلان شده‌اند.

خواندن دانشنامه فرهنگ و تمدن گیلان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟ اگر به حوزه ایران‌شناسی علاقه دارید و دوست دارید درباره سرزمین زیبا و کهن گیلان بیشتر بدانید.

این مجموعه ارزشمند می‌تواند اطلاعات کاملی را در حوزه‌های مختلف ایران‌شناسی مانند تاریخ، فرهنگ، تمدن، طبیعت، مردم، پوشاک، آداب و آیین و…. در اختیار شما بگذارد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب وضع کنونی تفکر در ایران رضا داوری PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

156 صفحه

نویسنده

مسعود پورهادی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب فرهنگ خوراک مردم گیلان مسعود پورهادی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *