دانلود کتاب پاپ سبز میگل انخل استوریاس PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب پاپ سبز میگل انخل استوریاس ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب پاپ سبز میگل انخل استوریاس PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب پاپ سبز اثری از میگل آنخل استوریاس‏ شاعر و نویسنده گواتمالائیاست.

وی به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان آمریکایی جنوبی شناخته می‌شود در 1930 در شهر مادرید کتاب افسانه‌ های گواتمالا را انتشار داد و وطن خود را در خلال افسانه‌های کودکی به مردم شناساند.

کتاب به محض انتشار یکی از آثار بدیع ادبیات جوان آمریکای لاتین به شمار آمد و پل والری بر آن مقدمه نوشت.

پس از آن در سال 1944 کتاب آقای رییس جمهور را نوشت که شاهکار وی به شمار آمد و از انتشارش در گواتمالا جلوگیری شد. کتاب تصویری است زنده از حکومت استرادا کابررا ، رئیس جمهوری که از 1898 تا 1920 با استبدادی بیرحمانه بر کشور گواتمالا فرمانروایی داشت.

نام رمان حاضر نشان دهنده این است که نویسنده به روزمرگی کشاورزان پرداخته است. در حقیقت در کتاب پاپ سبز شاهد غصب زمین های روستاییان توسط زورمندان و در کتاب چشمان نخفته در گور شاهد بازپس گیری این زمین ها توسط همان روستاییان هستیم.

شخصیت های دو کتاب هم تا حدودی مشترکند. جو میکر تامپسون یک آمریکایی است که تصمیم می گیرد در گواتمالا به کشت موز بپردازد و اهداف غیراخلاقی و بلند پروازانه ای نیز در این باب در ذهن دارد .

او در رسیدن به این هدف از هیچ کاری رویگردان نیست و نهایتا نیز مالک یکی از بزرگترین شرکت های پرورش موز می شود و لقب پاپ سبز را از آن خود می سازد.

او عاشق دختری به نام مایاری می گردد که بومی گواتمالاست و از تحقیر جو میکر نسبت به مردمش دلگیر!

میگل آنخل استوریاس در کتاب پاپ سبز واقعیت زندگی را با سبکی شاعرانه می‌ آمیزد و رفتار غیرانسانی دستگاه حکومت را با طبقه پایین اجتماع و بومیها و رذالت فرادستان و بیرحمی آنان را نسبت به ضعیفان و ستمدیدگان ، و نیز آداب و سنن مردم گواتمالا را با بیانی جالب توجه و زیبا وصف می‌کند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب نام گل سرخ اومبرتو اکو PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

490 صفحه

اسم نویسنده

میگل انخل استوریاس

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب پاپ سبز میگل انخل استوریاس PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *