دانلود کتاب شجاعت ناهید سپهر پور PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب شجاعت ناهید سپهر پور ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب شجاعت ناهید سپهر پور PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب شجاعت نوشته‌ی دبی فورد و ترجمه ناهید سپهرپور، اثری الهام‌بخش و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا شجاعت درونی خود را کشف کرده و بر ترس‌هایتان غلبه کنید. این کتاب با زبانی ساده و روانی، راهکارهای عملی و موثر برای افزایش اعتماد به نفس و رسیدن به اهداف ارائه می‌دهد.

معرفی کتاب شجاعت ناهید سپهر پور

کتاب شجاعت نوشته‌ی دبی فورد، به بررسی نقش و اهمیت شجاعت در زندگی فردی می‌پردازد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با شجاعت بیشتری به سوی اهداف خود حرکت کنید و به تسخیر ترس‌ها و افزایش اعتماد به نفس بپردازید. دبی فورد در این اثر به آموزش روش‌های غلبه بر ترس و پیدا کردن اعتماد به نفس واقعی می‌پردازد.

درباره ناهید سپهر پور

ناهید سپهرپور مترجم توانمند و شناخته‌شده‌ی ایرانی است که با ترجمه‌های دقیق و روان خود، آثار ارزشمند ادبیات جهان را به فارسی‌زبانان معرفی کرده است. ترجمه‌ی مشهور او از کتاب شجاعت نوشته‌ی دبی فورد، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند.

ویژگی‌های برجسته ترجمه‌های سپهرپور شامل روان و قابل فهم بودن متن، حفظ روح اصلی اثر و سبک نگارش نویسنده، انتخاب واژگان مناسب و تسلط کامل به زبان‌های مبدا و مقصد است. ترجمه‌های او، امکان دسترسی فارسی‌زبانان به آثار معتبر جهانی را فراهم کرده و به ترویج فرهنگ مطالعه و ارتقای سطح ادبیات ترجمه در ایران کمک شایانی کرده است..

مضمون کتاب شجاعت ناهید سپهر پور 

کتاب شجاعت به بررسی چگونگی غلبه بر ترس‌های فلج‌کننده و تقویت اعتماد به نفس می‌پردازد. دبی فورد در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه ترس‌های درونی و اعتماد به نفس سرکوب‌شده می‌توانند موانع بزرگی برای انتخاب‌های درست و مؤثر در زندگی ایجاد کنند.

او به خوانندگان نشان می‌دهد که برای ساختن زندگی شجاعانه، باید با اعتماد به نفس خود به مبارزه بپردازند و از ترس‌ها و ضعف‌ها عبور کنند. فورد به‌ویژه بر این نکته تأکید می‌کند که شجاعت به معنی پذیرش مسئولیت باورهای اشتباه گذشته و انتخاب حقایق جدید است. او همچنین تأکید می‌کند که برای بهبود زندگی و رسیدن به آرزوها، باید شجاعت را به‌عنوان یک ابزار قدرتمند در نظر بگیریم و آن را در زندگی روزمره خود به کار ببریم.

برشی  از کتاب شجاعت ناهید سپهر پور

در کودکى، احتمالاً دوست داشتید چیزهاى جدید را امتحان کنید، از میله‌ها آویزان مى‌شدید، اشیاى ناشناخته جمع مى‌کردید، از درختان بالا مى‌رفتید، ساعت‌ها به تماشاى حشرات مى‌نشستید یا اینکه بى‌اختیار آواز مى‌خواندید و مى‌رقصیدید.

بعد چیزى اتفاق افتاد. اغلب ما با شور و احساس به راه افتاده‌ایم، سوار بر اسب مشهورمان شده‌ایم، و بعد تحت‌تأثیر حرف‌هاى دیگران، به خودمان اجازه داده‌ایم به فضاى کوچک خویشتن بشرى ترسوى‌مان بازگردیم. احتمالاً در واکنش به این رویداد، خود را به فردى قربانى، وابسته و یا کسى که تمام هم و غمش جلب رضایت مردم است، بدل شدیم.

البته برخى از ما طغیان کرده‌ایم، اما به قیمت چشم‌پوشى از قدرت زنانه بى‌همتایمان و وام گرفتن از رفتارهاى مردانه. در این میان، قدرتى که از آگاهى شهودى و هوش عاطفى‌مان سرچشمه مى‌گیرد، به کلى نیست و نابود شده است.

اما این اتفاق مى‌افتد، همه ما درباره زندگى‌مان داستانى سرهم مى‌کنیم که شاخصه آن‌ها رویدادهایى است که نمى‌دانستیم چگونه آن‌ها را درک کنیم. متأسفانه، بسیارى از اتفاقاتى که در داستان ما از نظر پنهان شده‌اند، تجاربى دردناک هستند. تعابیر ما از این وقایع و تجربیات، الگوهایى را پدید آورده‌اند که باورها، افکار، احساسات و به‌خصوص ترس‌هاى‌مان را ساخته و پرداخته‌اند.

فهرست کتاب شجاعت ناهید سپهر پور

درباره کتاب

درباره نویسنده

مقدمه

فصل اول: یک الگوی جدید

فصل دوم: حرکت از سر به سوی دل: رمز یک مبارز شجاع

فصل سوم: رمز آزادی عاطفی

فصل چهارم: رمز دل پر مهر

فصل پنجم: رمز زیبایی

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب بانی و کلاید محمد سالو PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

202 صفحه

نویسنده

ناهید سپهر پور 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب شجاعت ناهید سپهر پور PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *