دانلود کتاب کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی سال 73 عماد هاشمی PDF

60000تومان

پی دی اف کتاب کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی سال 73 عماد هاشمی ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

کتاب کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی سال 73 عماد هاشمی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، سال 1373، اولین سال دولت دوم سازندگی، با شور و اشتیاق بیشتر و تجربه ای که به دست آمده بود، در حالی آغاز شد که قطار بازسازی کشور با سرعت باور نکردنی پیش می رفت.

در برنامه اول توسعه، چهره کشور به کلی دگرگون شد که بنا به اذعان ناظران، در همه طول تاریخ ایران بی سابقه بود. مردم در سراسر کشور، شاهد کارهای عمرانی و رشد تولید در سایه امنیت و آرامش و روابط عادی بودند.

مخروبه های جنگ که اندوه شدیدی را به روحیات ما تحمیل می کرد، بحمدالله بازسازی شده و شهرهای جنگ زده که برخی به کلی از روی زمین محو شده بود، با مردمی با نشاط و امیدوار، به زندگی بازگشته بود.

امید به آینده ای تابناک در مردم مشهود بود. اتخاذ سیاست اعتدال در همه زمینه ها و همگرایی دولت سازندگی با رهبری، ایران را به کانون ثبات و امنیت در منطقه تبدیل کرده و اثرات موفقیت های پی در پی، درهمه زمینه ها به خوبی در سطح جامعه دیده می شد.

در سال 1373، درخت سازندگی به بار نشسته و کام مردم، داشت از میوه های آن شیرین می شد. هنوز در باورم نمي گنجد، آن فرزانه دوران و انسان شريف و مهربان، ديگر در كنار ما نيست.

عالم رباني، فقيه مجاهد، مفسر و حافظ قرآن كريم، پارسا و پرهيزگار، انقلاب اسلامي، مرد ميدان‌هاي خطر، سمبل مقاوت و استقامت، يار صالح، صابر و صادق امام راحل (قدس سره) و امين امت، فقيد سعيد حضرت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، تنها پدر من نبود، او مرشد و معلم و راهنماي من و ميليون‌ها انسان علاقه‌مند به اسلام و مكتب اهل بيت بود.

و لحظه لحظه زندگي پربار و پر مشقت او براي رسيدن به هدف بزرگش سپري شد كه همانا ساختن كشوري آباد، آزاد، پيشرفته و سرشار از سعادت و بهروزي و ارايه يك الگوي تمدني موفق براي جهن اسلام و انسان‌هاي آزاده در سراسر دنيا بود.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب شیوه های نو در ادبیات جهان پرویز ناتلی خانلری PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

27 مگابایت

تعداد صفحات

840 صفحه

نویسنده

عماد هاشمی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی سال 73 عماد هاشمی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *