دانلود کتاب کی بود کی بود؟ سما قرایی PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب کی بود کی بود؟ سما قرایی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب کی بود کی بود؟ سما قرایی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب  کی بود کی بود؟ نوشته‌ی کارول تاوریس و الیوت ارونسون، به شما نشان می‌دهد که چرا و چگونه بسیاری از اشتباهات‌تان را بدون آنکه متوجه نحوه عملکرد آن باشید، توجیه می‌کنید و مسئولیت بسیاری از مسائل را به طور ناخودآگاه نمی‌پذیرید.

این اثر درخشان در سال 2008 موفق شد نامزد دریافت جایزه کتاب ویلیام جیمز شود.

معرفی کتاب کی بود کی بود؟ سما قرایی : 

چرا وقتی همه چیز از هم می‌پاشد، مردم از مسئولیت طفره می‌روند؟ چرا دعواهای بی‌پایان زناشویی بر سر اینکه حق با کیست، هیچ وقت تمام نمی‌شود؟ چرا مردم می‌توانند ریا و دورویی را در دیگران ببینند اما در خودشان چنین چیزی نمی‌یابند؟ پس آیا در این صورت همه انسان‌ها دروغگو هستند؟ آیا شما به داستان‌ها و تجربه‌هایی که بیان می‌کنید، اعتقاد و باور کامل دارید؟

کتاب کی بود کی بود؟ (Mistakes Were Made But Not by Me) اثری بسیار جذاب و پرمحتواست که دو روانشناس مشهور اجتماعی با نگاهی دقیق به عملکرد مغز، نشان می‌دهند چرا وقتی دچار اشتباه می‌شوید، آن را به شکلی برای خود توجیه می‌کنید و چگونه تمامی ناسازگاری‌های شناختی را که احساسی ناخوشایند در وجودتان ایجاد می‌کند، از بین می‌برید.

درواقع در بسیاری از مواقع شما داستان‌هایی نه چندان درست برای خود و دیگران می‌سازید که درنهایت از خودتان سلب مسئولیت کنید. این کتاب ممکن است دیدگاه‌تان را نسبت به بسیاری از مسائل تغییر دهد و شما را دچار چالش‌های گوناگون اخلاقی کند.

کتاب کی بود کی بود به پشتوانه سال‌ها تحقیق و پژوهش نوشته شده است و نویسندگان آن تلاش کرده‌اند تا موضوع خودفریبی و نحوه عملکرد و آسیب‌های آن را به خوبی شرح دهند و درباره نحوه غلبه و کنترل آن نیز توضیحاتی مفصل ارائه بدهند.

نکوداشت‌های کتاب کی بود کی بود؟ سما قرایی :

– کتاب کی بود کی بود به نوبه خود سرگرم کننده و روشن کننده است و هنگامی که مفاهیم را در قالب داستان تعریف می‌کند، بسیار جذاب می‌شود. (وال استریت ژورنال)

– این کتاب تاحدی به دلیل شواهد علمی که ارائه می‌دهد و جذابیت و منطقی بودن لحن آن، باعث می‌شود که اثری قانع کننده باشد. با خواندن این کتاب با رمز و رازهای گیج کننده طبیعت انسان بیشتر آشنا می‌شویم و رفتار عزیزانمان، خودمان و همکارانمان بیش از گذشته روشن‌تر می‌شود. (مجله اپرا)

فهرست مطالب کتاب کی بود کی بود؟ سما قرایی :

فصل 1 : ناهماهنگی ذهنی موتور توجیه خویش

فصل 2 : غرور و تعصب و دیگر نقاط کور

فصل 3 : حافظه،مورخی که خودش را توجیه میکند

و …

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب فنون بازیگری در تئاتر و سینما نورالدین استوار PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

40 مگابایت

تعداد صفحات

395 صفحه

نویسنده

سما قرایی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب کی بود کی بود؟ سما قرایی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *