دانلود کتاب نام گل سرخ اومبرتو اکو PDF

60000تومان

پی دی اف کتاب نام گل سرخ اومبرتو اکو ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب نام گل سرخ اومبرتو اکو PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، درباره ی سالهای سیاهی که با نام قرون وسطی یا دوره ی تیرگی خوانده می شود بسیار نوشته اند ولی باز هم ناگفته بسیار است و از هر زبان که شنیده می شود نامکرر است.

دوره تیرگی سالهای برتری جهل بر دانش. نادرستی بر درستی .ئورویی بر راستی. ناپاکی بر پاکی. سنگدلی بر مهربانی و خرافه پرستی بر ایمان راستین بود.
در این سالهای دهشتزا دین به گونه ی آلت قتاله ای در دست مشتی بی دین متظاهر درامده بود و هریک می کوشید از این راه در کسب مال و منال و دست یافتن برجاه و مقام بر دیگری پیشی گیرد.
چه خونهایی که بی دریغ ریخته شد. چه بسیاری که به عزای عزیزان نشستند. چه گنیجینه ها که به باد تاراج رفت.چه ابادیها که ویران گردید و چه پیرایه ها که بر دین خدا بسته شد.

پیشوایان دینی سهم روزافزونی در کارهای حکومتی پیدا کردند و فرمانروایان هرچه بیشتر به دخالت در امور کلیسا پرداختند. نتیجه آن شد که به نفوذ و ابروی کلیسا پرداختند.

نتیجه آن شد که به نفوذ و آبروی کلیسا لطمه جبران ناشدنی وارد امد و امور کلیسا و تعلیمات کلیسایی مورد خرده گیری قرار گرفت. وحدت دینی اروپای غربی به سستی گرایید و ایین مسیحی پاره پاره شد.شعوب .

مذاهب و رقه های گوناگون که یکی از پس از دیگزی از دل این اشوب سر براوردند. شعایر و ایینهای پیچیده و عجیب داشتند و با توسل به حربه ی تکفیر مردمان ساده اندیش را در روی یک دیگر قرار دادند.

نام گل سرخ سرگذشت شماری از این دسته پدران مقدس را بیان می کند که خود را واسطه ی حق و خلق قلمداد می کردند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب همسفر زندگی هاکان منگوچ PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

8 مگابایت

تعداد صفحات

750 صفحه

اسم نویسنده

اومبرتو اکو

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب نام گل سرخ اومبرتو اکو PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *