دانلود کتاب ضیافت محمد علی فروغی PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب ضیافت محمد علی فروغی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب ضیافت محمد علی فروغی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب ضیافت مهم‌ترین اثر افلاطون نخستین تلاش جدی و منظم برای بیان چیستی عشق در طول تاریخ است که به شیوه‌ای ماهرانه با ادغام نظریات مختلف ، ماهیت عشق را توصیف می‌کند.

زمان دقیق نوشته شدن این رساله دقیقا مشخص نیست اما بر اساس تحقیقات به عمل آمده نوشتار این اثر به حدود چهارصد سال پیش از میلاد مسیح مربوط می‌شود.

در کتاب ضیافت (The Symposium) یک مهمانی به صرف نوشیدنی برپا شده است و گروهی از روشنفکران آتنی گرد هم جمع آمده‌اند و مشغول تبادل نظر درباره عشق هستند.

طی صحبت‌هایی که این فیلسوفان با هم دارند مسائلی چون جنسیت ، نقش هر جنس ، روابط جنسی در جامعه و غریزه‌های انسانی مطرح می‌شود.

بحث هنگامی اوج می‌گیرد که سقراط آنچه در جامعه رایج و مرسوم است را به چالش می‌کشد و از عشقی معنوی که باعث رسیدن به کمال و تعالی یافتن روح می‌شود سخن می‌گوید.

او می‌گوید عشقی که در آن میل به تولید مثل وجود دارد عشقی پست و میل به گسترش دانش و شناخت عشقی والا است. در حقیقت پیام سقراط و افلاطون این است که آنچه در درون و سیرت انسان است بر ظاهر و صورت او برتری و اهمیت بیشتری دارد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب رنج های ورتر جوان فریده مهدوی دامغانی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

550 صفحه

اسم نویسنده

حمد علی فروغی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب ضیافت محمد علی فروغی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *