دانلود کتاب غرور و تعصب جین آستن PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب غرور و تعصب جین آستن ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب غرور و تعصب جین آستن PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، غرور و تعصب ، اثر جاودانه جین آستن ، رمانی عاشقانه و اجتماعی است که در اعماق جامعه طبقاتی انگلستان قرن نوزدهم غوطه ور می‌شود .

این اثر ، که به عنوان یکی از برترین رمان‌های تاریخ ادبیات شناخته می‌شود ، داستانی پرکشش را روایت می‌کند که در آن ، دو شخصیت مغرور و متعصب، الیزابت بنت و آقای دارسی ، در مسیر عشق و خودشناسی گام برمی‌دارند .

معرفی کتاب غرور و تعصب جین آستن :

غرور و تعصب ، زندگی پنج خواهر بنِت در انگلستانِ قرن نوزدهم روایت می‌کند . الیزابت ، دومین خواهر از این خانواده ، شخصیت محوری داستان ، زنی باهوش ، مستقل و شوخ‌طبع است که با تعصبات طبقاتی و قضاوت‌های زودهنگام جامعه به چالش کشیده می‌شود .

در ابتدای داستان ، آقای بینگلی ، ثروتمندترین مرد محل ، به همراه دوست مغرور خود ، آقای دارسی ، به شهر محل زندگی خانواده‌ی بنِت می‌آیند . آقای بینگلی به جین ، خواهر بزرگ‌تر الیزابت ، علاقمند می‌شود ، اما دارسی با غرور و تکبر خود ، الیزابت را زنی دون‌پایه می‌داند و نسبت به او بی‌اعتنایی می‌کند .

سوءتفاهم‌ها و برخوردهای اولیه ، زمینه‌ساز تنش و کینه‌ای بین الیزابت و دارسی می‌شود . اما با گذر زمان و رخدادهای مختلف ، هر دو از پیش‌داوری‌های خود دست کشیده و به تدریج شیفته‌ی یکدیگر می‌شوند . در این میان ، ماجراهای عاشقانه‌ی خواهران دیگر الیزابت نیز روایت می‌شود .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب کتابخانه‌ی ارواح ریچارد دنی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

445 صفحه

نویسنده

جین آستن

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب غرور و تعصب جین آستن PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *