دانلود کتاب بینش و روش در تاریخ نگاری معاصر منصور اتحادیه PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب بینش و روش در تاریخ نگاری معاصر منصور اتحادیه ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب بینش و روش در تاریخ نگاری معاصر منصور اتحادیه PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ،

معرفی کتاب بینش و روش در تاریخ نگاری معاصر منصور اتحادیه :

پیدایش ، رشد ، اعتلا و زوال جنبش های سیاسی و اجتماعی معاصر ایران در کنار تحولات و رخدادهای متعدد سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی ، جابجایی قدرت ها و نخبگان حکومتی و تغییرات گسترده در عرصه اجتماعی و سیاسی تاریخ معاصر ایران ، به دلیل اهمیت و تأثیرات شگرف و متنوع آن ، سبب گشته است تا از سوی پژوهشگران ، مورخان و تحلیل گران حوادث اجتماعی و نخبگان سیاسی مورد تجزیه و تحلیل و نقادی و تقریر و تبیین قرار گیرد .

تنوع و کثرت نگاه ها و اختلافات در نگاشته های تاریخی این دوره باعث پیچیدگی و سختی فهم و درک درست محققان و اندیشه گران این عرصه در تشخیص سره از ناسره و کشف درست حقایق تاریخی گردیده است .

تاريخ نگاري و نوع نگاه مورخان به پديده هاي تاريخي از منظر ملي گرايي و شرح و بسط اين رويدادها و حوادث گذشته و حال بر آن اساس ، مقوله اي است که در کنار ساير رويکردهاي اين جريان از جمله نمودهاي ادبي ، جلوه ويژه و متفاوتي از نوع رسمي و مرسوم خود در جامعه ايراني داشته است .

بررسي تاثيرات اين جريان فکري و فرهنگي در حوزه فرهنگ ، خاصه تاثيراتي که تاريخ نگاري و تاريخ نگاران از آن گرفتند و تبعات و پيامدهاي آن در ساير بخش هاي اين حوزه ، در تاريخ معاصر ايران ، موضوع دامنه دار و چالش برانگيزي بوده که کم تر به حد کفايت مورد پژوهش و توجه محققان واقع شده است .

پژوهش حاضر به بررسي ويژگي هاي اين جريان در تاريخ نگاري معاصر ايران مي پردازد و تاثيرات و تاثرات حاصل از رويکرد متفاوت اين تاريخ نگاري و مورخان و مولفان آن را از حيث شيوه هاي متفاوت نگرشي و نگارشي پي مي گيرد .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب دل کور اسماعیل فصیح PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

6 مگابایت

تعداد صفحات

138 صفحه

نویسنده

منصور اتحادیه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب بینش و روش در تاریخ نگاری معاصر منصور اتحادیه PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *