دانلود کتاب خون و نفت منوچهر فرمانفرمائیان PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب خون و نفت منوچهر فرمانفرمائیان ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب خون و نفت منوچهر فرمانفرمائیان PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، خون و نفت “خاطرات منوچهر فرمانفرمائیان ، یکی از رجال سیاسی و از صاحب منصبان ایران در امور نفت در دوره پهلوی است. وی در سال 1296 در تهران متولد شد. در انگلستان در رشته مهندسی نفت فارغ التحصیل شد.

پس از بازگشت به ایران پس از جنگ جهانی دوم مدیر کل اداره نفت ، امتیازات و معادن شد. در سال 1337 مدیر فروش شرکت نفت ملی ایران گردید. در ضمن عضو هیئت مدیره کنسرسیوم بین المللی نفت نیز بود. او از امضا کنندگان اصلی موافقتنامه قاهره در سال 1338بود که به تشکیل اوپک منجر شد. او همچنین نخستین سفیر کبیر ایران در ونزوئلا بود.

کتاب حاضر خاطرات کسی است که از یکی از بزرگترین و پرنفوذترین خاندانهای حکومتگر ایران دوره قاجار و پهلوی برخاسته و در نتیجه خاطرات او با مهمترین حوادث این دوره تاریخی به هم آمیخته است.

اهمیت این خاطرات به‌خاطر نگاهی است که نویسنده، با توجه به تخصص ، تجربه ، مقام و موقعیت اجتماعی و طبقاتی ، و مسئولیتهای مهم اجرایی‌اش ، بویژه در امور نفتی ، از درون به نظام حاکم و روابط درونی و بیرونی آن داشته و صحنه‌ها و رخدادهایی را به تصویر کشیده که چه بسا از نگاه پژوهندگان و نگارندگان بیرونی تاریخ پنهان مانده است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تفکر در عهد باستان ترنس اروین PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

41 صفحه

نویسنده

منوچهر فرمانفرمائیان

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب خون و نفت منوچهر فرمانفرمائیان PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *