دانلود کتاب فقط گوش کن سارا دسن مینا فخری‌لو PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب فقط گوش کن سارا دسن مینا فخری‌لو ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب فقط گوش کن سارا دسن مینا فخری‌لو PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، رمان « فقط گوش کن » داستان آنابل گرین است ، مدل نوجوانی که سعی دارد از پیامدهای تجربه‌ای ناخوشایند بهبود یابد ، اتفاقی که منجر به دور شدن او از خانواده و دوستانش شده است .

به گذشته می‌رویم و با او آن رویداد را تجربه می‌کنیم و در لحظۀ حال همراه با دوست جدیدش ، اوئن آرمسترانگ ، پسری پرشور و عاشق موسیقی که هرگز نمی‌تواند دروغ بگوید ، آرامش و عشق را احساس می‌کنیم .

سارا دسن، متولد سال 1070 ، از پرفروش‌ترین نویسنده‌های آمریکاست . کتاب‌های او در بیش از سی کشور منتشر شده و جوایز متعددی ، ازجمله جایزۀ مارگارت ای . ادواردز ، را به دست آورده است . دسن راوی زندگی سرشار از دگرگونی جوانان است و زبان کسانی که ناتوان از ابراز احساس و گفتن حقیقت‌اند .

برشی از کتاب فقط گوش کن :

دوربین جلو آمد ، نزدیک‌تر و نزدیک‌تر ، تا اینکه تنها چیزی که می‌توانستید ببینید صورت من بود ، بقیۀ چیزها یکی‌یکی محو شدند . این مال قبل از آن شب بود ، قبل از تمام چیزهایی که بین من و سوفی اتفاق افتاد ، پیش از این تابستان طولانی تنهایی و اسرار و سکوت .

من به هم ریخته بودم، ولی این دختر ؛ او حالش خوب بود . این را می‌توانستی از نحوۀ نگاهش بفهمی که وقتی خواست دوباره حرف بزند با اعتمادبه‌نفس خیلی زیاد به من و دنیا خیره شده بود .

گفت : « سال تحصیلی جدیدتان را به بهترین سال بدل کنید . » و من با پیش‌بینی دیالوگ بعدی ، آخرین دیالوگ ، همانی که بالاخره حقیقت داشت ، احساس کردم نفسم بند آمد .

« وقتش است به مدرسه بازگردید . »

صحنه بی‌حرکت ماند ، آرم فروشگاه کاپف زیر تصویر من ظاهر شد . در عرض چند ثانیه ، جای خود را به پیام بازرگانی وافل‌های یخ‌زده یا آخرین خبرهای آب‌وهوا می‌داد ، این پانزده ثانیه در پی هم می‌گذشت ، ولی من منتظر نماندم .

کنترل را برداشتم ، تلویزیون را که روی تصویر من بود خاموش کردم ، و از در بیرون رفتم .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب طریق صوفیانه عشق ویلیام سی چیتیک مهدی سررشته داری PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

521 صفحه

نویسنده

سارا دسن

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب فقط گوش کن سارا دسن مینا فخری‌لو PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *