دانلود کتاب کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی سال 75 احسان هاشمی PDF

60000تومان

پی دی اف کتاب کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی سال 75 احسان هاشمی ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی سال 75 احسان هاشمی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، در این کتاب ، دوره پایانی سازندگی روایت می شود و اتفاقاتی که زمینه ساز انتخابات دوم خرداد شد ، برای اولین بار انتشار می یابد که بسیاری از آنها بکر و روایت دست اول است .

همچنین اقداماتی که برای برگزاری انتخابات سالم و حداکثری انجام شد و مذاکرات پشت پرده گروه های مختلف سیاسی فعال در آن زمان ، در کتاب جدید خاطرات آمده است .

سال 1375 ، سال منتهی به انتخابات ریاست‌‌‌‌‌‌‌جمهوری نقطه‌‌‌‌‌‌‌ی پایانی بر دوران هشت‌‌‌‌‌‌‌ساله ریاست هاشمی بر رکن اجرایی کشور ، آبستن فرازوفرودهای داخلی و بین‌‌‌‌‌‌‌المللی بسیاری بود . برگزاری مرحله‌‌‌‌‌‌‌ی دوم انتخابات مجلس شورای ملی .

نگرانی از مداخله‌‌‌‌‌‌‌ها و اعمال‌‌‌‌‌‌‌نظرهای نهادهای رسمی و غیررسمی چون شورای نگهبان و سپاه در این انتخابات ، شکایت‌‌‌‌‌‌‌های مکرر نمایندگان و کاندیداها و مسئولان اجرایی از این مداخله‌‌‌‌‌‌‌جویی‌‌‌‌‌‌‌ها ، نگرانی مراجع و مسئولان از غلبه‌‌‌‌‌‌‌ی نگاه تک‌‌‌‌‌‌‌خطی بر فضای سیاسی کشور به نفع جریان محافظه‌‌‌‌‌‌‌کار و حذف نیروهای سیاسی رقیب درونی .

شائبه ایجاد اختلاف میان رهبری و رئیس‌‌‌‌‌‌‌جمهور ، فرازوفرودها در رابطه‌‌‌‌‌‌‌ی ایران با آمریکا و تیرگی مناسبات با کشور آلمان به‌‌‌‌‌‌‌طورخاص و اروپا به‌طور عام در ماجرای میکونوس و مفقود شدن فرج سرکوهی ، نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌‌‌‌‌‌‌جمهوری بعدی و افتتاح پروژه‌‌‌‌‌‌‌های عمرانی و پیشبرد برنامه‌‌‌‌‌‌‌های سازندگی دل‌‌‌‌‌‌‌مشغولی‌‌‌‌‌‌‌هایی است که به کرات در خاطرات این سال به چشم می‌‌‌‌‌‌‌خورد .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب شیوه های تفکر ملل شرق هند چین ناکامورا عقیلی کیانی جلد اول PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

48 مگابایت

تعداد صفحات

840 صفحه

نویسنده

احسان هاشمی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی سال 75 احسان هاشمی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *