دانلود کتاب ردپای استثمار در جهان کودکی کامیل احمدی نشر آوای بوف PDF

60000تومان

پی دی اف کتاب ردپای استثمار در جهان کودکی کامیل احمدی نشر آوای بوف ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب ردپای استثمار در جهان کودکی کامیل احمدی نشر آوای بوف PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، ردپای استثمار در جهان کودکی ( پژوهشی جامع درخصوص اشکال ، علل و پیامدهای کار کودکان ) دربارۀ پدیدۀ کار کودک در تهران ، پایتخت ایران ، است که هم‌اکنون انتشار یافته است .
نتایج این پژوهش هم‌زمان با دوازدهم ژوئن ، روز جهانی مبارزه با کار کودک ، منتشر شد . در این کتاب ، ضمن معرفی 23 شکل کار کودک ، به برخی از اساسی ترین زمینه ها و علل تداوم‌ کار کودک و مخاطراتی که کار زودهنگام برای کودکان درپی دارد نیز پرداخته شده است .

پژوهش ردپای استثمار در جهان کودکی از چهار فصل تشکیل شده است و ارتباط بی‌واسطه خواننده را با رنج‌ها و مشکلات کودکان کار از طریق نقل‌قول‌های آنان برقرار می‌کند . پژوهش در فصل چهارم ، براساس تجربیات حاصل از کار میدانی ، دیدگاه‌های متخصصان ، و جامعۀ هدف ، راهکارهایی را برای کاهش پیامدهای این آسیب ارائه کرده است .

همچنین در این پژوهش سعی شده است مقولۀ کار کودکان از نگاه تمامی کنشگران محوری ، یعنی خودِ کودکان و والدینشان ، کارفرمایان ، فعالان و متخصصان حوزۀ کودکان ، و مسئولان حکومتی در سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با حوزۀ کار کودکان ( همچون شهرداری‌ و بهزیستی و نیروی انتظامی ) بررسی شود .

بنابراین نگاهی چندجانبه به پدیدۀ کار کودکان دارد . آنچه پژوهش حاضر را از دیگر پژوهش‌های انجام‌شده در حوزۀ کودکان کار متمایز می‌کند و ویژگی و مرز جداکنندۀ این اثر تحقیقی محسوب می‌شود روش کیفی انجام آن است که در ایران سابقۀ چندانی ندارد و در زمرۀ مطالعات جدید حوزۀ کودکی قرار می‌گیرد .

در مطالعات و متون جدید به‌جای « تحقیق دربارۀ کودکان » ( Research about Children ) از « تحقیق با یا به‌وسیلۀ کودکان » ( Research with or by Children ) استفاده می‌شود و جامعۀ هدف ، یعنی کودکان ، راویان بدون واسطۀ زندگی و کودکی خود هستند .

بنابراین نوع و کیفیت پژوهش حاضر ، برآمده از بطن میدان است ؛ درواقع جامعۀ هدف ، خود ، با نگاهی پدیدارشناسانه و چندجانبه به مقولۀ کار ، اشکال ، مخاطرات ، و راهبردهای آن پرداخته که در این بین فهم و شناخت آن‌ها از کار و تجارب روان‌شناختی و تفسیر ذهنی آنان از محیط کار حائز اهمیت است .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب در سفینه تاریخ هدایت الله علوی انتشارات هیزمند PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

682 صفحه

نویسنده

کامیل احمدی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب ردپای استثمار در جهان کودکی کامیل احمدی نشر آوای بوف PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *