دانلود کتاب بی نظیر بوتو دختر شرق علیرضا عیاری PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب بی نظیر بوتو دختر شرق علیرضا عیاری ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب کتاب بی نظیر بوتو دختر شرق علیرضا عیاری PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، این کتاب یک داستان الهام بخش از یک رهبر است که جهان هرگز نباید فراموش کند . مبارزات او در یک جامعه مردسالار ، ظهور او در جایی که زنان عمدتا در خانه بودند ، و دیدگاه او برای همتراز کردن کشورش با دنیای مدرن ، او را به یک رهبر واقعی تبدیل کرد .

این کتاب باید به همه دختران جوان آموزش داده شود و به آنها بگوییم که با سخت کوشی و پشتکار می توانند به آرزوهایشان برسند . ” بی نظیر بوتو ” دختر نخست وزیر سابق پاکستان ، ذوالفقار علی بوتو است که در سال 1979 توسط رئیس جمهور محمد ضیاء الحق اعدام شد .

پس از مرگ وی ، رهبری حزب مردم پاکستان ، بزرگترین و قدرتمندترین حزب توده ای را به ارث برد . در سال 1981 ، او خود به زندان افتاد و سه ماه را در سلول انفرادی گذراند . پس از آزادی به انگلستان رفت تا چهار ماه را در تبعید بگذراند .

در سال 1985 او به پاکستان بازگشت تا برادر کوچکترش شهنواز را که در شرایطی مرموز در جنوب فرانسه درگذشته بود ، دفن کند . چند ماه بعد او یک بار دیگر به کشورش بازگشت . صدها هزار نفر از هواداران برای استقبال از او در راهپیمایی‌های گسترده به خیابان‌ها آمدند و او خواستار سرنگونی رژیم رئیس‌جمهور ضیاء شد .

دوباره زندانی شد و سپس آزاد شد . بی نظیر بوتو داستان آن سال ها را در کتاب ” بی نظیر بوتو دختر شرق ” روایت می کند و توضیح می دهد که چرا به تراژدی شخصی پشت کرده است و با آن عزم آهنین ردای پدرش را پوشیده است که ناظران را در سراسر جهان شگفت زده کرده است .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب ماهیت شوروی چه بود؟ کاووس بهزادی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

579 مگابایت

نویسنده

علیرضا عیاری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب بی نظیر بوتو دختر شرق علیرضا عیاری PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *