دانلود کتاب مجازات اعدام منشا تاریخ قربانیان کارول برونولدر PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب مجازات اعدام منشا تاریخ قربانیان کارول برونولدر ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

کتاب مجازات اعدام منشا تاریخ قربانیان کارول برونولدر PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کارول برونولدر مولف مجازات اعدام سال 1929 در آلمان به دنیا آمده بود.

در جوانی به علت مخالفت با دیکتاتری سال های متمادی در آلمان شرقی زندانی بوده است. او پیگیری ریشه های قدرت دیکتاتوری جنگ است. چگونه دیکتاتوری دیکتاتور میشود.سایت جزوه یک شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می کند.

برشی از کتاب مجازات اعدام منشا تاریخ قربانیان :

در اتاق گاز زنی به نام باربارا گراهام را محکم به صندلی بستند. او به اتهام قتل به مرگ محکوم شده بود اما خود را بی‌گناه می‌دانست. یک دقیقه از زندگی‌اش باقی مانده بود.

تقریبا یک دقیقه، که یک‌باره خبر رسید اعدام به تعویق افتاده است.  تا از صندلی بازش کردند، بیهوش به زمین افتاد. رییس و پزشک زندان دست به کار شدند که او را به هوش بیاورند، که خبر دیگری رسید.

بی‌درنگ اعدامش کنید!باربارا دوباره به هوش می‌آید. هاج و واج دور و برش را نگاه می‌کند: “زنده‌ام. خدا را شکر!” در این هنگام رئیس زندان با تاسف به اطلاع او می‌‌رساند که اعدام اجرا می‌شود.

رئیس از باربارا می خواهد، عاجزانه می‌خواهدکه قوی باشد. اما باربارا با شنیدن خبر اعدام جیغی می‌کشد و از پا می‌افتد. نیمه جان بار دیگر خود را بی‌گناه می‌داند.

او را به اتاق گاز بر می‌گردانند، به صندلی وصل می‌کنند و در اتاق را هم می‌بندند. همه چیز مهیای اجرای اعدام است که یک دفعه تلفنی خبر می‌دهند اعدام باز به تعویق افتاده است.

قضات بیست دقیقه‌ای در مورد فرجام بحث می‌کنند و سرانجام آن را نمی‌پذیرند. باربارا را برای بار سوم به اتاق گاز می‌برند و به صندلی می‌بندند.

دیگرتوانی برای محکوم نمانده و از پا افتاده است. هنگامی که گاز مرگبار تمام فضای اتاق را فرا بگیرد و پایان زندگی باربارا را رقم بزند، مرگ برای او مانند رهایی است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب هیچ ایده ای نداریم جورج چم دنیل وایتسن PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

82 صفحه

نویسنده

کارول برونولدر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب مجازات اعدام منشا تاریخ قربانیان کارول برونولدر PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *