دانلود کتاب شکرستان در نحوی زبان پارسی یونس اوکسفردی PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب شکرستان در نحوی زبان پارسی یونس اوکسفردی ، بدای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب شکرستان در نحوی زبان پارسی یونس اوکسفردی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، مجموعه کتاب شکرستان برگرفته از مجموعه انیمیشن آن است اما با این تفاوت که قصه های کتاب با قصه های فیلم یا انیمیشن متفاوت هستند.

سید جواد راهنما در شکرستان و یک داستان الاغی سوار فرعون ماجرای خر پاشکسته‌ مش رمضان را نوشته است. قصه‌های شکرستان معمولا از ضرب‌المثل‌ها انتخاب می‌شوند. و نکته‌ اخلاقی در بر دارند.

“شکرستان در نحوی زبان پارسی” کتابی است که توسط یونس اوکسفردی تألیف شده و به بررسی ساختار دستوری زبان پارسی می‌ پردازد. این اثر در واقع یک کار تحقیقی و آکادمیک است که به طور تخصصی به مطالعه و تحلیل نحو زبان پارسی در دوره‌ های مختلف تاریخی می‌ پردازد.

نویسنده در این کتاب به بررسی ساختار جمله در زبان پارسی و تغییرات آن طی دوره‌ های مختلف می‌ پردازد. او به طور دقیق مقوله‌ های دستوری همچون فعل ، اسم ، صفت و قیود را بررسی کرده و نقش آنها را در شکل‌گیری جمله‌ های پارسی مورد مطالعه قرار داده است.

یکی از محورهای اصلی کتاب “شکرستان در نحوی زبان پارسی” بررسی الگوهای چینش و ترتیب واژگان در جمله‌ های پارسی است. اوکسفردی با استناد به شواهد و نمونه‌ های متنوع ، تغییرات الگوهای چینش واژگان را در طول تاریخ زبان پارسی مورد تحلیل قرار داده است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب حلیة المتقین عالم ربانی مرحوم استاد علامه محمد باقر مجلسی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

8 مگابایت

تعداد صفحات

245 صفحه

نویسنده

یونس اوکسفردی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب شکرستان در نحوی زبان پارسی یونس اوکسفردی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *