دانلود کتاب عطاری گمشده سارا پنر PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب عطاری گمشده سارا پنر ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب عطاری گمشده سارا پنر PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، سارا پنر ( Sarah Penner ) در رمان پیش رو داستان زنی به نام نِلا را روایت می‌کند که زمانی درمانگر محترمی بود . اما نلا اکنون دانشش را در راستای هدفی تاریک به کار گرفته است .

سال 1791 است و نلا مدتی است به زنان ناامیدِ خیانت‌دیده کمک می‌کند تا از مردان زندگی خود انتقام بگیرند ؛ او به آن‌ها سمی می‌فروشد که مردان را می‌کُشد . همه‌چیز طبق برنامه و قوانین نلا پیش می‌رود ، تا زمانی که دختری دوازده‌ساله به نام الیزا از نلا تقاضای کمک می‌کند .

بخش دیگر کتاب عطاری گمشده در لندن امروزی پیش می‌رود ؛ زمانی که کارولین دهمین سالگرد ازدواج خود را به‌تنهایی سپری می‌کند و از خیانت همسرش عذاب می‌کشد .

روزِ کارولینْ معمولی و دردناک پیش می‌رود ، تا زمانی که در نزدیکی رودخانه‌ی تیمز ، شیشه‌ی داروی یک عطاری قدیمی را پیدا می‌کند و تمام کنجکاوی‌اش در مقام یک تاریخ‌دان برانگیخته می‌شود . آیا این شیشه ارتباطی با پرونده‌ی قتل‌های عطاری در دو قرن پیش دارد ؟

سارا پنر ، در رمان پیش رو ، داستانی پرتعلیق و جذاب را روایت می‌کند که مملو از رازها و انتقام‌هاست ، و این نکته را که زنان می‌توانند ، فارغ از فاصله‌ی زمانی ، نجات‌دهنده‌ی یکدیگر باشند به‌زیبایی نمایان می‌سازد .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب مثنوی معنوی مولانا جلال الدین محمد بلخی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

321/6 کیوبایت

تعداد صفحات

306 صفحه

نویسنده

سارا پنر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب عطاری گمشده سارا پنر PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *